מטפל בבעלי חיים מהודו נהרג בדרך קטלנית וכואבת, לאחר שנמחץ למוות בידי פיל אותו ניסה לקלח. האירוע הטרגי תועד במצלמות אבטחה, ועורר סערה ברשתות. כפי שניתן לראות בסרטון, המטפל, ארון פניקאר בן ה-40, שוטף את הפיל עם צינור בעיר קרפוזה שבקרלה. הוא מנסה לגרום לו לשבת כדי שיוכל לרחוץ גם את גבו, אך הפיל מסרב נחרצות. בשלב זה, פניקאר מכה אותו עם מקל ללא הרף אך מחליק על הרצפה הרטובה ונופל. לצערו הרב, זה בדיוק השלב שבו הפיל, ששוקל 5 טונות, החליט לשבת והוא נוחת הישר על גופו השברירי של פניקאר.

מטפל נוסף שחזה במתרחש רץ למקום בניסיון להצילו ומתחיל להצליף גם הוא בפיל, הפעם בניסיון לגרום לו לקום. לבסוף הוא מצליח לחלץ את פניקאר, אך בשלב זה נראה שכבר מאוחר מידי. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לפניקאר לא היה סיכוי מראש, שכן הוא מת במקום לאחר גולגולתו נמחצה. לפי הדיווחים המקומיים, הרשויות פתחו בחקירה כדי שיוכלו לקבוע באופן רשמי מה בדיוק התרחש שם.
 
הסרטון המחריד עורר סערה רבה ברשת ועורר דעות חלוקות. חלק הגולשים הביעו צער על המוות המיותר פניקאר, וטענו שלא הייתה לו שום דרך אחרת לגרום לפיל להתיישב. עם זאת, גולשים רבים טענו שהוא "קיבל את העונש המגיע לו" על כך שהיה אלים כלפי הפיל האומלל.