לאחר הופעתה בוועדת הבחירות המרכזית, במסגרת הדיון שנערך לפסילת חברי "עוצמה יהודית" מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר, סיפרה חברת הכנסת סתיו שפיר כי קיבלה איומים על חייה. הנושא הועבר לטיפול קצין הכנסת, והבוקר (חמישי) הודיעה המשטרה על מעצרו של חשוד כבן 30 ממזכרת בתיה בחשד לאיומים על חברת הכנסת.

"במשטרת ישראל התקבלה אתמול תלונה על איומים שנשלחו באמצעות הרשת החברתית לחברת כנסת", נמסר מהמשטרה. "פעילות חקירתית הביאה לאיתורו ומעצרו של החשוד, שיובא היום לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה נמשכת". 
בין ההודעות השטנה והנאצה שנשלחו לשפיר אמש, איים אחד מהכותבים לשרוף ולרצוח אותה, ואחד אחר כתב לה כי "מכת חשמל לתוך המוח השמאלני שלך, זה מה שיעזור". 

בן גביר מגיש לסתיו שפיר את כתב התביעה. צילום: מרק ישראל סלם

 
כזכור, המתח בוועדת הבחירות המרכזית הגיע אמש לשיאו לאחר שבן גביר ניגש לח"כ שפיר והגיש לה מסמך תביעה בסך חצי מיליון שקל, לדבריו. שפיר סירבה לקבל את המסמך ויצאה מהאולם. בהמשך טענה כי מצדם של בן גביר ובן ארי נשלחו איומים לעברה. בתגובה לאירועים מלצר הפסיק את הדיון לחצי שעה. 
 
שפיר אמרה אז בתגובה לתביעה שהגיש בן גביר: "ממשיכיו של כהנא מורגלים בשיטות האיומים אבל הפעם זה לא יצליח להם. הם לא יאיימו עלי, ולא יאיימו יותר על אזרחי ישראל. אנחנו נדאג להרחיק את הגזענים האלימים והמסיתים הללו - ממשיכי כהנא שגם תנועת הליכוד השוותה בינו לבין חוקי הנאציים - מבית הנבחרים של המדינה היחידה של העם היהודי".