מסקנות ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21, שפירסמה את החלטותיה ופסלה את רשימת בל"ד לכנסת בבחירות הקרובות, ולעומת זאת הכשירה את מועמדותו של ד"ר מיכאל בן ארי, זאת בניגוד להמלצתו של היועמ"ש, אביחי מנדלבליט שהמליץ לעשות ההפך - להכשיר את בל"ד ולפסול את בן ארי. עו"ד יורם שפטל התייחס לכך היום (חמישי) בתוכניתו ב-103FM: "השבוע התגלה לגמרי פרצופו האמיתי של היועמ"ש, הלא הוא מנדלבליט, שהסיר לגמרי את המסיכות, במקום להטיל את מימיו בבריכה, עשה את זה מהמקפצה, ולמה אני מתכוון? השבוע ראינו מופע אימים, אין דרך אחרת להגדיר אותו, של היועמ"ש בוועדת הבחירות של הכנסת".

"מצד אחד, הוא הכשיר את בל"ד, וכמובן כל רשימה ערבית אחרת, ואילו לעומת זאת, הוא פסל את מיכאל בן ארי מלרוץ לכנסת. עכשיו תראו מה קורה כאן. חוק יסוד הכנסת, סעיף 7א' קובע כי רשימה שפועלת נגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, בין ישירות ובין אפילו ברמז ובעקיפין, תהיה פסולה מלרוץ לכנסת", תקף שפטל, והמשיך על המפלגה הערבית: "עכשיו, כל המהות של כנופיית בל"ד, כמו יתר הכנופיות האנטישמיות שרצות בבחירות לכנסת, המהות המרכזית והחשובה ביותר של פעילותם הפוליטית, זה חתירה נגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הם מצהירים על כך בגלוי ללא הרף, כבר בערך 20 שנה ומעלה".
שפטל לא פסח גם על המתמודד מרשימת חד"ש-תע"ל לכנסת: "אז בא היועץ המשפטי ואומר 'לא הונחו בפניי מספיק ראיות'. ולגבי עופר כסיף - בסך הכל הוא היה צריך לעיין בראיון שהוא נתן ל"ארץ" בעבר. תראו איזה שרץ מנדלבליט מכשיר, כאשר הוא פוסל יהודי ציוני, פטריוט ולאומי, מכל היבט שלו. תשעה ילדים, כולם היו חיילים קרביים, כל חייו למען עם ישראל. אבל עופר כסיף, שאומר חלאה ניאו-נאצית, ועל יהודים שעולים להר הבית סרטן עם גרורות, ומירי רגב היא זוהמה, ונתניהו רב מרצחים, ושאביב כוכבי הוא פושע מלחמה, שישראל מבצעת בפלסטינים רצח עם זוחל".

"מנדלבליט אומר שלא הובאו בפניו ראיות. הרי הם הגישו הצעת חוק בכנסת, הצעת חוקה שבה במפורש מתבטלת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. כלומר ישראל תהיה מדינת כל לאומיה ולא יהודית. ח"כ טיבי אומר רעל אנטי ציוני, ואמר את זה מעל דוכן הכנסת והיא שייכת לעם היהודי כולו".

"ליועץ המשפטי אין בעיה עם זה, זה בסדר", הוסיף עורך הדין, "אבל ד"ר מיכאל בן ארי מדבר 40 דקות, וממנו הוציאו את המשפט שהערבים הם אומה רצחנית. הוא במפורש מדבר על הערבים שקמים להחריב את מדינת ישראל. על כך הוא מדבר. זה ההקשר האחד. הוא אומר שלא ייכון שלום בלי תיקון הנכבה. אמירה ברורה להשמדתה של מדינת ישראל, באמצעות הכנסת 5 מיליון ערבים לתוך הקו הירוק. בכך הוא לא מסיים את דעתו. הציונות היא קולוניאליסטית. הציונות היא תנועה לאומנית. לכן, מה המסקנות שלו? יש לבטל לגמרי את חוק השבות ואת מדינת ישראל".
המגיש אמר עוד: "אפילו אם הדברים לא היו הוצאת דברים מהקשרם, עדיין צודק בן ארי בהגדרה הזאת. אבל זה לא מטריד את מנדלבליט. מה שמטריד אותו זאת האמירה של ד"ר בן ארי, כדי להשפיע על בג"ץ, שידון בשבוע הבא בעתירות. הוא מדליף שבוחנים לפתוח בחקירה פלילית. חאג' אמין אל חוסייני, גנרל ה-SS שקיבל דרגות מהימלר, אמר על האיסלאם והנאציזם להיטלר: "יש דימיון רב בין הנאציזם לאיסלאם. הנאציזם עם הבולשביזם הן תנועות הרצח הגדולות ביותר בהיסטוריה. לגמרי לא במקרה החג המשותף שלהם הוא ה-1 במאי, והדגל שלהם אדום. כל אחד טוען שהוא סוציאליסט. ברגע שהוא אמר את זה, מה יש יותר רצחני מאשר הנאציזם?".
"זה היה שבוע טוב ליהודים, כי נחשף הפרצוף של מנדלבליט", סיכם שפטל, "אכיפת חוק בררנית זה כבר ביטוי שלא עובר חמישה אחוז מהמשמעות של עיוות הדין המחריד שבן הכשרת השרץ המזוהם בל"ד, ואי נקיפת אצבע נגד עופר כסיף, אבל לשלוח ציפורניים לצווארו של ד"ר בן ארי".