"סולחה" שיוצרת סכסוך: אייל גולן יגיע בשישי הקרוב לתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ב"קשת 12", על מנת לערוך הסכם שלום בין שני המגישים הפרובוקטיביים, ביניהם נוצר קרע בשבועות האחרונים. השתתפותו של הזמר בתוכנית יוצרת בעיה עבור גולן, שכן מנהל יחסי הציבור שלו, רני רהב מגיש את פרק הבכורה של תוכניתו החדשה "שרון ורני בע"מ" בערוץ המתחרה "רשת 13".

כפי שפורסם ב-TMI, בשבוע שעבר הוקם אולפן שידור מיוחד בביתו של אייל ברקוביץ' לתוכניתו ב"רדיו חיפה", על מנת שהוא יוכל להמשיך לשדר את תוכניתו עם אסייג למרות הקרע.

כתב Ynet רן בוקר התקשר לרהב על מנת לקבל תגובה, ולאחר מכן צייץ בטוויטר: "רהב בתגובה: "פיצוץ? שום פיצוץ.מי שאמר שקרן, ושימות במחנות באושוויץ". בתגובה, רהב צייץ: "רן יקר חבל ,אתה הרי מבין למה הכוונה!!! כל אדם שמפיץ שמועה שקרית או נותן יד להפצת השקר אני מאחל לו את הרע ביותר. לקחת את הדוגמא הזו באופן לא הוגן. ערב טוב".

כמו כן, איש יחסי הציבור הבכיר רני רהב וחבר הכנסת לשעבר ומגיש הטלוויזיה והרדיו, שרון גל, יובילו יחד תכנית אירוח חדשה ב"רשת 13" בשם "שרון ורני בע"מ". בתכנית יתארחו אורחים מתחומים שונים החל מבכירי הפוליטיקאים ועד לדמויות מוכרות ואהובות מתחומי התרבות והבידור. לתוכנית הראשונה תגיע לראיון נדיר ובלעדי, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שידועה כסרבנית ראיונות, למעט מקרים בודדים, בשנים האחרונות.

"קשת 12" אישרו את השתתפותו של גולן בתוכנית. מאייל גולן ורני רהב לא נמסרה תגובה.