אם אתם חושבים שאין דבר נורא יותר מלא להסתדר עם חמותכם, צר לנו לאכזב אתכם -  לפעמים להסתדר איתה קצת יותר מדי טוב יכול להיות הרבה יותר גרוע. על כך יוכל להעיד גבר בן 36 מבריטניה, שמצא את עצמו בוגד באשתו עם אמא שלה, לאחר לילה בו כולם שתו קצת יותר מידי. גם הוא וגם האם הסכימו שלא ידברו על כך לעולם, אבל הוא מרגיש אכול אשמה ולא מצליח לחיות עם הטעות שעשה.



לדבריו של הגבר האלמוני, הוא נשוי כבר 12 שנים, אך בזמן האחרון הוא ואשתו לא ממש מסתדרים - בעיקר באשמתה. "לאשתי יש בעיית שתייה אבל היא מסרבת להכיר בזה, וזה גורם לחיי המין שלנו להיות די גרועים", חשף בפני ה"סאן" הבריטי. "יש לי מזל אם היא מוכנה לשכב איתי פעם בחודש, וגם אז היא תמיד מעליבה אותי ואומרת שאני שמן ושאני חסר תועלת במיטה".

הוא אף משוכנע שאשתו סובלת מדיכאון, לכן הוא מנסה להיות סבלני כלפיה, אבל "לפעמים נפלט לי ואני קורא לה בשמות גנאי בחזרה". על רקע המתיחות הזו, יש לשניים גם שני ילדים קטנים בני חמש ושמונה, מה שלא כל כך מקל על המצב. 

השתכר ושכב עם החמות. אילוסטרציה: אינגאימג
השתכר ושכב עם החמות. אילוסטרציה: אינגאימג

זה קרה לילה אחד

הגבר המתוסכל הסביר שגם חמותו בת ה-50 פלוס לא מסתדרת עם בעלה, ולכן הם מצאו לבסוף אוזן קשבת זו בזה. "לילה אחד שנינו שתינו יחד בזמן שבעלה היה בפאב, ואשתי ישנה בחדר השינה בקומה השנייה, אחרי ששתתה יותר מדי", הסביר. "פשוט התחלנו להתלונן זה בפני זו על הדרך שבה בני הזוג שלנו מתייחסים אלינו ודבר אחד הוביל לאחר. התחבקנו, התנשקנו ושכבנו. אחר כך התגנבתי למיטה ונשכבתי לישון לצד אשתי, וחמותי הלכה לישון בחדר האורחים".

למחרת, נשבעו השניים לשמור על האירוע המביש בסוד, אבל הוא לא בטוח שיוכל לעמוד במילתו: "ביום המחרת שנינו החלטנו להתנהג כאילו כלום לא קרה. אבל אני מרגיש אשם ומתבייש בכל יום שעובר, ואני יודע שארגיש כך למשל כל חיי". כעת, לדבריו, הוא מרגיש כמי שנמצא במבוי סתום, ונראה כאילו כל דרך בה יבחר תהיה גרועה יותר מהשנייה.

"אני רוצה לספר לאשתי כי מגיע לה לדעת שאני מניאק. אני יודע שהיא תעזוב אותי אם היא תגלה, אבל זה מה שמגיע לי", סיפר הגבר האלמוני. "אך אז אני חושב שאם אגיד לה, לא יהיה בזה תועלת חוץ מזה שזה יקל על המצפון שלי, ורק יגרום לה ולבנים שלנו הרבה כאב לב". הוא הוסיף כי בימים אלו הוא מנסה להחליט אם לספר לה, לשמור על זה בסוד לעד, או לעזוב אותה מבלי לתת לה סיבה.