המקרה הבא אולי נשמע כמו נס רפואי או כמו משהו שנלקח הישר מסיפורי התנ"ך, אבל יש לו הסבר מאוד הגיוני, אם כי גם קצת מוזר. האמת היא, שגם האישה שחוותה אותו, שרבאטי בורדווקר בת ה-30, בכלל לא הבינה בהתחלה מה קורה לה, וגם הרופאים לא ידעו איך לעזור לה. לדבריה של בורדווקר, תושבת הודו, היא תמיד הרגישה שמשהו לא בסדר אצלה, משום שבכל פעם שבה ניסתה להחדיר או אפילו לקרב משהו לאיבר המין שלה - הוא מיד נסגר ונאטם לחלוטין.

זה קרה כשניסתה להשתמש בטמפונים וכמובן גם כשניסתה לקיים יחסי מין, דבר שעוד לא הצליחה לעשות מעולם. "הרגשתי נבוכה להיבדק אצל רופא, או אפילו לדבר על זה", סיפרה האישה לכלי תקשורת מקומי, "למרות שהיו לי ספקות לגבי היכולת שלי לקיים יחסי מין מלאים, החלטתי פשוט לעזוב את זה ולראות איך הדברים יסתדרו בעתיד".

אבל הדברים לא הסתדרו, וכשנישאה בגיל 25 נאלצה לספר לבעלה בליל הכלולות על הבעיה שיש לה. לשמחתה, הבעל היה מאוד סובלני, וכשהם הבינו שהסקס לא מצליח הוא הציע שפשוט יעבירו את הלילה בדיבורים, וינסו להכיר זה את זו לעומק. יחד עם זאת, אחרי הכישלון של ליל הכלולות בורדווקר כבר לא ידעה מה לחשוב, ותהתה אם אולי האיבר שלה פשוט קטן מידי ובגלל זה, היא לא מצליחה לעשות את זה.

בורדווקר ובעלה. צילום: אינסטגרם
בורדווקר ובעלה. צילום: אינסטגרם


מאחר והשניים מאוד רצו ילדים, היא הייתה נחושה למצוא פתרון לבעיה והחלה לחפש את התסמינים שלה בגוגל. יום אחד היא נתקלה באבחנה רפואית שנראתה לה מתאימה - ווגיניסמוס. מדובר בבעיה גינקולוגית שגורמת לכיווץ חזק ובלתי רצוני של שרירי הנרתיק, ומסב לאישה כאבים אדירים בעת קיום יחסי מין, החדרת טמפון או כל דבר אחר. זה יכול להתרחש גם בכל ניסיון לגעת באזור, והסיבות לכך יכולות להיות פיזיות או נפשיות. 

עם הידע החדש שרכשה בורדווקר הלכה לייעוץ רפואי, שם הומלץ לה לנסות משחק מקדים לפני הסקס, לשתות יין או להשתמש במשחות מרדימות על האזור. אך כשכל אלו לא עזרו היא פנתה לפתרון דרסטי יותר - היא עברה ניתוח במהלכו רופאים פתחו את קרום הבתולים שלה והרחיבו את האזור. אך לצערה הרב, גם זה לא פתר את הבעיה.
 

בורדווקר . צילום:אינסטגרם
בורדווקר . צילום:אינסטגרם



בשלב זה, השניים החליטו ללכת על האופציה הכי פחות רצויה מבחינתם - הפריה חוץ גופית. ההיריון עצמו עבר עליה ללא סיבוכים, והיא ילדה בת בחודש שעבר. לדעתה, העובדה שעברה לידה טבעית תעזור לה להיות מסוגלת לקיים לראשונה יחסי מין עם בעלה."מאז הלידה עוד לא ניסינו לראות אם אנחנו מצליחים לקיים יחסי מין, אבל אני בטוחה שזו כבר לא תהיה בעיה", הסבירה, "כעת אני אוכל כל פעם להזכיר לעצמי שאם הצלחתי לדחוף דרך איבר המין שלי תינוק במשקל 3 ק"ג עם ראש בהיקף של 33 סנטימטרים, אז בקלות רבה אוכל להתמודד עם חדירה של איבר מין גברי, שההיקף שלו קטן בהרבה".

בשל האבחון המאוחר של מצבה, חשוב לה להעלות את המודעות לכך שווגיניסמוס זו בעיה רצינית: "מדובר בבעיה אמיתית וזה לא רק בראש שלך, וזה לא יעלם על ידי הרגעות, שתיית יין או שימוש בחומרי סיכה. זה גם לא ימנע מאישה ללדת בלידה טבעית. כשזה בא ממישהי עם בעיה כמו שלי - המשמעות היא שאם אני יכולה, כל אחת יכולה".
 

בורדווקר והתינוקת שלה . צילום:אינסטגרם
בורדווקר והתינוקת שלה . צילום:אינסטגרם



בורדווקר, בעלה והתינוקת . צילום:אינסטגרם
בורדווקר, בעלה והתינוקת . צילום:אינסטגרם