הרצח ברחובות: חקירת המקרה, בו אישה בת 41 תושבת העיר נמצאה ללא רוח חיים ברחוב לוין אפשטיין, לאחר שספגה מכות קשות בראשה נמשכת. על פי פרטים שהגיעו למעריב, אזרח שזיהה את הקורבן לאחר שהותקפה דיווח על האירוע למשטרה ולמד"א בסביבות השעה 03:00, כאשר לאחר הדיווח כוחות גדלים של משטרת מרחב שפלה הוקפצו לזירות האירוע. צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע בקורבן פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה בזירה.



לאחר הגעתם לזירה, חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות הימצאה של הקורבן ברחוב, ובד בבד איתרו החוקרים שובל דם שהוביל אל דירה בבניין. החוקרים התדפקו על דלת הדירה, נכנסו פנימה ושם נמצאו גבר ואישה תושבי העיר, בגילאי 48 ו-45 בהתאמה. בדירה נמצאו מספר בקבוקי אלכוהול ובמשטרה חוקרים חשד לפיו הרצח בוצע תחת גילופין, השניים נעצרו לחקירה.



מבדיקה ראשונית של המנוחה ובדיקת הזירה עולה החשד כי קורבן הרצח הותקפה על ידי החשודים, או אחד מהם וספגה מהלומות בראשה עד שנהרגה. בשלב זה במשטרה בודקים האם השניים רדפו אחרי הקורבן עד לחצר הבניין, או שהרצח בוצע בדירה והיא נגררה ברחוב. הבוקר הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה וכן על זהות החשודים. החקירה בראשיתה והערב, ככל הנראה, יובאו השניים לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.