רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, התראיינה בערב שבת ל"רשת 13", וסיפרה על התיק שנסגר נגדה ("מי יחזיר לי ולילדים שלי את כל הכאב הזה?"), על ההאשמות נגד בעלה (יש כאן צביעות גדולה, לא היו כאן כאלה שלא לקחו מתנות"), ועל יחס התקשורת כלפיה ("בשנות ה-90 פיתחו עלי נרטיב ועכשיו ממשיכים אותו"). 

העיתונאי בן כספית התייחס היום (ראשון) בתוכניתו ב-103FM לראיון המלטף לטענתו לו זכתה נתניהו וטען כי רעיית ראש הממשלה קיבלה במה להטעות את הציבור מבלי שתישאל שאלות קשות. "הראיון הזה הגעיל אותי ברמות קשות", אמר כספית, "אנחנו לפני בחירות, לא שציפיתי מרני רהב לשאול שאלות קשות. שלוש דקות ראשונות נתנו לה לדבר ובסוף סגרו את התיק. זה לא היה נכון. איך אף אחד לא אמר לה שיש תיק מעונות פתוח. הצופה ההדיוט חושב שהכל נגמר, שסגרו את התיק. מישהו היה צריך להגיד 'גברת נתניהו, התיק לא נסגר, להפך'. בפרשת 4000 היא לא היתה נחקרת הראשית, זה היה חצי בונוס, אף אחד לא חשב שיאשימו אותה. התיק שלה הוא תיק שלא נסגר". 

עוד הוסיף כספית: "היא טענה שהדס קליין גנבה את השמפניה של מילצ'ן, ועכשיו קליין שוקלת לתבוע אותה. לא היה שם בנאדם אחד שיעשה שם סדר, זה כמו תעמולת בחירות. בתפיסה הזאת, בואו לא נפרסם את האמת, בואו לא נפרסם כלום. היה צריך להגיד שם את האמת. תיק המעונות פתוח, ולא רק שהוא פתוח, הפרקליטות לא מוכנה להתפשר בלי הרשעה. היא לא היתה צריכה להזכיר את השם אפילו את השם מעונות. חוץ מזה, אני שמח שהרייטינג לא היה גבוה. הם הפסידו בשעתיים הכלליות לאופירה וברקוביץ', וטוב שהפסידו".

כספית ואריה אלדד שוחחו לאחר מכן עם הפעיל החברתי מני נפתלי, מי שהיה בעבר אב הבית במעון ראש הממשלה ולאחר פיטוריו הפך ליריב של בני הזוג נתניהו בזירה המשפטית והתקשורתית. נפתלי התייחס לראיון של נתניהו והביע גם הוא את מורת רוחו מהבמה שניתנה לה

התרגשת מהראיון של שרה?
"ראיתי אותו רק היום. זה מכעיס שנותנים לה את הבמה, זה בכלל לא ריאיון. אומרים שהיא מסכנה וזה ממש חורה לי. לא יכול להיות שכולם אשמים, העוזרת, הגנן, אף אחד לא מחפש אותה. אני לא הבנאדם לשאול אותו אם אני בעדה, אבל כל פעם זה צובט מחדש".

 
נתנו לה ריאיון יותר בידורי, מה הבעיה?
"הייתי אמור להיות לפניה בראיון, ביקשו שאעשה יח"צ לתוכנית, התחננו אליי, ואני אמרתי שאם זה לא בשידור חי אני לא מגיע. חיפשו מישהו אחר, ואז אמרו להם - בוא נקרא את שרה. היא באה עם התנאים שלה. משא ומתן שלם. בינינו, היא לא תתראיין בבוקר לעולם, כי השמפניה מהלילה משפיעה עד 12:00 בצהריים, אח"כ אפשר לשאול אותה שאלות נוקבות. לכאורה".
 
"כואב לי דברים אחרים. מכרתי את כל מה שהיה לי למלחמה נגד ראש הממשלה ורעייתו. הגעתי למקום שלא האמנתי שתוכנית תיתן לי כל כך הרבה. קיבלתי טיפים מאנשים, התגעגעתי למשפחה, יצאתי מההפגנות כי אני צריך לדאוג לעצמי יותר ולא לכלל, אם הכלל לא דואג לעצמו, אז למה אני צריך".


היית ב'הישרדות', מה היה יותר קשה המעון או הישרדות?
"המעון היה יותר קשה. אני הגעתי להישרדות לנוח ולנקות את הראש. הייתי לבד באי. בתוכנית הראשונה אמרו עליי שאני אסטרטג. אם היית שם, מה היו עושים לך אריה (אלדד). אם היו מציעים לך את הסכומים שנתנו לי, היית הולך. אני לוקח כסף מתוכנית הישרדות ולא התביישתי להגיד את זה
 
יש לנו שדרנים מהתחנה - פרימו ורפאל. איך הם היו?
"קטלניים. פרימו לימד אותי המון, בחור מדהים, כמו אבא. לימד אותי דברים. הוא לימד אותי - אל תתראיין אם זה לא שידור חי. אי אפשר להבין את זה".