ועדת הבחירות המרכזית בראשותו של השופט חנן מלצר אישרה היום (ראשון) את הכינויים והאותיות של 43 הרשימות המתמודדות לבחירות לכנסת ה-21. מבין המפלגות החדשות, כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד קיבלה את האותיות "פה" שבהן השתמשה יש עתיד בבחירות הקודמות. קודם לכן דחתה הוועדה עתירה של ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, לאסור על גנץ ולפיד להשתמש בשם "כחול לבן".

כשריאל טען כי הוא עומד בראש מפלגה מקומית בעירו בשם "כחול לבן", אולם השופט מלצר קבע, והוועדה אישרה, כי "כחול לבן" הוא שם גנרי, ודחה את העתירה. בנוסף, אנשי כחול לבן התחייבו כי כשריאל יוכל להשתמש בשם כחול לבן אם יתמודד בבחירות המוניציפליות הבאות.
מפלגת הימין החדש בראשות שקד ובנט קיבלה את האות "נ". מפלגת כולנו קיבלה את האות "כ" ותיקרא "כולנו - הימין השפוי בראשות משה כחלון". מפלגת העבודה תתמודד עם השם "מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי" עם האותיות "אמת".

מפלגת גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס קיבלה את האותיות "נר". לעומתה מפלגת זהות בראשות משה פייגלין התכבדה באות השביעית "ז", שעליה, מן הסתם, לא היו הרבה קופצים. איחוד מפלגות הימין הבית היהודי- האיחוד הלאומי-עוצמה יהודית קיבל את האותיות "טב". חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי קיבלה את האותיות "ום".
ש"ס תקרא "התאחדות הספרדים שומרי תורה, תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל" ותישאר עם האותיות המסורתיות שלה. יחד בראשות אלי ישי קיבלה את האותיות "זנ". ח"כ אורן חזן בראשות צומת קיבל את האותיות "זץ". רשימת בל"ד-רע"ם קיבלה כינוי ואותיות אך היא ממתינה לאישור הסופי של בית המשפט העליון לאחר שנפסלה על ידי ועדת הבחירות המרכזית.