שואבים מנדטים מ"זהות"? ראש הממשלה נתניהו נשאל הערב (שני) בשידור הליכוד טי.וי על עמדתו בנושא קנאביס ולגליזציה. הוא השיב: "אני הובלתי כמה שינויים בתחום הזה. הגדלנו את השימוש של הקנאביס הרפואי, הבאנו את ישראל לאחת הרמות הגבוהות בעולם".הוא הוסיף: "שנית, אמרו לי שיש שוק עולמי אז אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף ייצוא משמעותי של מדינת ישראל. עכשיו אני בודק את השאלה שהעלית, אתן לך תשובה בקרוב. ההמשך ייבדק, ייתכן שיבוא גם".

ממפלגת זהות נמסר כי הם מברכים על הודעת ראש הממשלה. "הכיוון שאליו צועדת המערכת הפוליטית כולה בעקבות עמדתה הנחרצת של מפלגת זהות בסוגיית הלגליזציה של קנאביס בהחלט מחזק את ביטחוננו בכך שמפלגת זהות גדולה וחזקה, תוכל להביא ללגליזציה כבר במושב הראשון של הכנסת ה- 21. לגליזציה בישראל תציל חיים של אלפי חולים ותפטור אזרחים רבים מרדיפה מיותרת", הסבירו.

שר החינוך, נפתלי בנט, אמר גם הוא במהלך שידור לייב בפייסבוק כי "המון שואלים אותי על לגליזציה, ואני חייב לתת את הקרדיט פה למשה פייגלין שהעלה את הנושא. תראו, אני בעד חירות וגם בעד בריאות הציבור. מבחינתי, אני אגיד את זה ככה, אם אין סכנה בריאותית בקנאביס וזה לא מכניס אנשים לפסיכוזה ולא להזיק לאנשים לכל ימי חייהם ולהרוס להם את החיים, אני מוכן לדבר הזה".
 
"עכשיו אני חייב להגיד לכם, שמעתי עמדות לכאן ולכאן ממומחים רפואיים", הוסיף בנט. "חלק אמרו לי אין בעיה, חלק אמרו לי יש בעיה, אני לא מומחה רפואי. אז הדבר האחראי מבחינת מדינת ישראל זה שנשב, ואני אומר לכם: אם אני מגלה לטובת העניין ששמונה אחוז ממשתמשי קנאביס חוטפים פסיכוזה, אז מה פתאום שנעשה לגליזציה? אם נגלה שזה כמעט זניח, ואנשים לא נפגעים מזה, זה לא רעל, זה לא דופק את החיים של אנשים, אז אני אשמח שזה יקרה. זה הכל, מאוד פשוט. אם זה לא מסוכן, אז כן, אם זה מסוכן, אז לא. זה לא קשה במיוחד לבדוק דרך כמה מומחים בעניין הזה".
פייגלין עצמו התייחס לביקורת על כך שתמיכתו בלגליזציה נועדה להטעות מצביעי שמאל ולטענה שהוא רוצה מדינת הלכה. "האמת? לא חותם על שבעה מנדטים. רוצה למצות את מלוא הפוטנציאל. אולי שבעה, אולי פחות. אולי יותר", אמר ב-103FM. 

משה יעלון התייחס לעלייתה של המפלגה התומכת בלגליזציה והסביר: "אותי מדאיגה התופעה של נערים שמחפשים לגליזציה לסמים. לפקד על צבא שמעוניין בלגליזציה זה מדאיג. זו סוגיה שצריך לדון עליה ברמה הלאומית והחינוכית"? לדבריו, לגליזציה לסמים לנוער זה מדאיג מבחינה ערכית וחינוכית. "עטיפה של אידאולוגיה ימנית קיצונית בסמים זה מדאיג. אני מקווה שזו אופנה חולפת שתסתיים לפני הבחירות".