סקר חדש שפורסם הערב (שני) ב"רשת 13" מראה התחזקות של גוש הימין מול גוש המרכז-שמאל, כאשר הראשון מקבל 64 מנדטים מול 56 מנדטים בלבד. עיקר תוספת הכוח לגוש הימין מגיעה על פי הסקר מישראל ביתנו, כולנו וזהות שמצליחות על פי הסקר לחצות את גבול אחוז החסימה, אבל רק בקושי. על פי הסקר כחול לבן עומדת על 31 מנדטים בלבד, כאשר הליכוד עם 28 מנדטים.



בהמשך נמצאות מפלגות העבודה, איחוד מפלגות הימין וחד"ש-תע"ל עם 7 מנדטים כל אחת. הימין החדש, יהדות התורה ומרצ עומדות על 6 מנדטים. ש"ס ורע"מ-בל"ד עם 5. כאמור, בתחת הרשימה משלימות 120 מנדטים ישראל ביתנו, כולנו וזהות עם 4 מנדטים כל אחת. מתחת לאחוז החסימה נמצאת גשר של אורלי לוי עם 2.3 אחוזים מהקולות. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה ישנו פער לטובת בנימין נתניהו עם 47 אחוזים בעוד גנץ קיבל 37 אחוזים בלבד. 


המיוחד בסקר הנ"ל הוא העובדה שנערך בקרב 1304 מצביעים, כפול מהמספר הרגיל ברוב הסקרים. בנוסף עלה מהסקר כי כחול לבן לוקחת כ-5 מנדטים מגוש הימין. 8% ממצביעי הליכוד ב-2015, 13% ממצביעי הבית היהודי ו-17% ממצביעי ישראל ביתנו אומרים שיצביעו לכחול לבן. ליצמן, אורלי לוי ומשה פייגלין הם המרוויחים הגדולים מההצבעות של הצעירים בני 24-18 שמכפילים את כוחם במגזר היהודי לעומת כלל המדגם.