אם היו עושים תחרות של הדברים הכי מוזרים שקרו במהלך אקט מיני, המקרה הבא בטוח היה מגיע לחמישייה הפותחת ואחרי שתקראו עליו תבינו למה. מי שפחות שמחה על התואר המפוקפק היא הכוכב הראשית שלו, תושבת אליקנטה, ספרד, שכמעט איבדה את חייה אחרי שביצעה בבן זוגה מין אוראלי. האישה בת ה-31 החלה לחוש ברע כשבלעה את הזרע של החבר - היא הקיאה, סבלה מפריחה ומקוצר נשימה.

היא הובהלה לבית החולים שם נקבע שהיא סובלת מהלם אנפילקטי (תגובה אלרגית קשה ומסכנת חיים הגורמת בין היתר לקשיי נשימה וללחץ דם נמוך), אבל הרופאים לא הצליחו להבין למה זה קרה. היא הסבירה לרופאיה שהיא לא אלרגית לזרע, וביצעה מין אוראלי בבן זוגה ובגברים המון פעמים, ללא כל בעיה.

יחד עם זאת, היא הוסיפה שהיא אלרגית לפניצילין, אבל היא לא נטלה את התרופה ולא צרכה שום דבר אחר שהיה יכול להכיל אותה - או לפחות כך היא חשבה. לאחר בירורים רבים התברר שבן זוגה בן ה-32 לקח מוקסיפן כדי לטפל בדלקת אוזניים ממנה סבל. במילים אחרות, האישה סבלה מתגובה אלרגית לאנטיביוטיקה שהייתה בזרע של החבר שלה.

הובהלה לבית החולים לאחר שביצעה מין אורלי בבן הזוג. אילוסטרציה: אינגאימג
הובהלה לבית החולים לאחר שביצעה מין אורלי בבן הזוג. אילוסטרציה: אינגאימג


למרבה המזל הרופאים הצליחו להציל את חייה, לאחר שנתנו לה אדרנלין (אפינפרין), סאלבוטאמול (תרופה שמשמשת חולי אסתמה) וסטרואידים. היא החלה לחוש הקלה בסימפטומים תוך 6 שעות, ושוחררה מבית החולים שבוע לאחר מכן כשהיא בריאה ושלמה.
 
מדובר במקרה כל כך הזוי ונדיר, עד שהוא נכנס לכתב העת הרפואי הנחשב The British Medical Journal. "מדובר במקרה ראשון מסוגו, זו הפעם הראשונה שתגובה אלרגית מתעוררת אצל אישה לאחר מגע מיני כזה עם מישהו שנוטל אנטיביוטיקה", הסבירה סוזנה אלמנרה, המחברת הראשית של המאמר.לדבריה, לא ידוע על מקרים נוספים כאלו, רק על תגובות אלרגיות לפניצילין לאחר התנשקות או קיום יחסי מין. 

בעקבות המקרה, קראה לאנשים שסובלים מאלרגיות לתרופות להיות מודעים לסכנה ולהשתמש בקונדום, גם בזמן מין אוראלי. "חשוב להיות מודעים לתופעה הזו, כדי למנוע תגובות קשות בחולים שנתונים בסיכון", כתבה אלמנרה בדו"ח, "מומלץ תמיד להשתמש בקונדומים, בייחוד כשנוטלים תרופות שיכולות לעורר תגובות אלרגיות אצל בני הזוג".