"יש לשקול מהלך שימנע את העמדתו של נתניהו לדין", כך אמר הבוקר (שלישי) ח"כ משה גפני, ממפלגת יהדות התורה, בראיון ל"כאן ב'". גפני הסביר כי "נלך לבחירות ונראה מה התוצאות. אם יתברר שהציבור נותן בראש הממשלה אמון, צריך לשקול את העניין הזה". 



"אנו פועלים על פי החוק", הוסיף גפני. "הלכנו כל הזמן עם הימין ונתניהו בשנים האחרונות. אני רוצה שאיש ציבור יהיה ענו, צנוע, לא יעסוק בדברים שראש הממשלה נחשד בהם. אבל בסופו של דבר המחוקק קבע ששר שמואשם, אפילו תוך כדי התהליך, צריך לעזוב את תפקידו, וזה גם מובן".



עם זאת, גפני מציין כי החוק מתייחס כידוע רק לשר, אך לא לראש ממשלה. בתוך כך הוא מציין כי אין סיבה שנתניהו יתפטר כל עוד אין פסק דין מוחלט: "ראש ממשלה שעוזב את תפקידו ויוצא זכאי לאחר שימוע, בעצם החליפו את השלטון, למרות שאין חוק כזה. החוק קבע שראש ממשלה לא יכול להמשיך בתפקידו אלא אם כן יש פסק דין מוחלט. את נתניהו רוצים להחליף".



לגבי החוק הצרפתי, אמר גפני: "צריך לבדוק את העניין הזה. במדינות אחרות במערב יש דברים כאלה. צריך לראות גם את התוצאות, מה קורה מה החשדות. לא תחת החרב של הבחירות, שזה משנה גם דיבורים של חברי כנסת ופעולות. נעבור את הבחירות ונראה את התוצאות. לא מן הנמנע שראש ממשלה שהחשדות נגדו לא כבדים, לא ריגול, אלא דברים כלכליים שאינם מאוד משמעותיים, צריך לשקול את העניין הזה".