רשת ההמבורגרים מוזס השיקה את SESOM, מתחמי מציאות מדומה, וכן תפריט חדש עם מגוון מנות לרגל חג הפורים. יצאנו לסניף הרשת בשדרות רוטשילד בתל אביב בו הושק עד כה המתחם, לצד הסניף ביכין סנטר בנתניה. המתחמים הושקו בהשקעה כוללת של כמיליון שקל והרשת צופה כי במהלך שנת 2019 יוקמו מתחמים נוספים בכל 10 מסעדותיה ברחבי הארץ.
 
במהלך ההמתנה לאוכל עלינו למתחם המציאות המדומה. המשחק הראשון שהפעילו לי היה "נייטמר". אין ספק שהוא עלה על הציפיות שלי בגלל המציאותיות של החוויה והפחד שהיא מצליחה לעורר בך. מעכבישים קטנים וגדולים להליכה על קורה שתלויה מגורד שחקים ועד לליצן מפחיד שמפיל אותך, קודח בך וקובר אותך. אתה אפילו מרגיש בעפר שנזרק עליך בתוך הבור. לא לבעלי לב חלש.
 
אחר-כך עברתי למשחק יריות ברובוטים מעופפים שהחזיר אותי לילדות. גם כאן החוויה מציאותית וכיפית ומתאימה לילדים ולבוגרים. אפשר בקלות לאבד בו את תחושת הזמן כאשר אתה מתפעל מהיכולת של עצמך לפגוע ולפוצץ מטרות נעות. המתחם ברוטשילד הוא מתחם בגודל של כ-35 מ"ר, ונמצא בקומה השנייה של המסעדה. הוא מציע שלוש עמדות ומעל ל-40 משחקים לבחירה. ניתן לקיים בו אירועים של עד 12 משתתפים לגילאים 6 ומעלה. 

  מתחם מציאות מדומה של מוזס. צילום: יח"צ
מתחם מציאות מדומה של מוזס. צילום: יח"צ

 

לאחר המשחקים חזרנו לשולחן. תחילה הגיעו מנות פתיחה, בהן כנפי עוף, נאגטס, כרובית פריכה, סלט ירקות שורש ועוף וקרפצ'יו סינטה. לאחר מכן הגיע המבורגר האסאדו-מאזו. מדובר בהמבורגר אסאדו עם גבינת צ'דר, בצל מקורמל ופלפל קלוי, איולי צ'יפוטלה, מלפפון חמוץ, בצל סגול, אייסברג וחלפיניו. 
המנה מוגשת עם מזרק המכיל מיונז וקטשופ, סרט שחור סביב ההמבורגר ועם תוספת צד לבחירה. הבשר המשויש של האסאדו הוסיף לטעם של ההמבורגר והשילוב עם הצ'דר והתוספות האחרות הפך אותו למנה מעולה. מחיר: 75 שקלים.
 
מנה נוספת היא המבורגר בצורת אוזן המן. מדובר בהמבורגר בשר קלאסי 150 גרם בצורת משולש בתוך לחמניית פרג משולשת, ומוגש עם אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ. אין ספק שהעיצוב של המנה לכבוד פורים נחמד, אך מעט מסורבל לאכול המבורגר בצורת משולש. מחיר: 49 שקלים.
 
לקינוח קיבלנו בן אנד ג'ריס בורגר – לחמניית בריוש במילוי שני כדורי גלידת בן אנד ג'ריס, בתוספת קרם אוראו, קרמבל שוקולד, קרמל מלוח ורוטב נוטלה. קינוח מעולה לכל חובבי הגלידה. מחיר: 48 שקלים. 

המבורגר אוזן המן של מוזס. צילום: יח"צ
המבורגר אוזן המן של מוזס. צילום: יח"צ