ארגון "שורת הדין" החליט להוציא את יאיר נתניהו, המועסק בו כעשרה חודשים, לחופשה ללא תשלום עד אחרי הבחירות, כך דווח הערב (שלישי) ב"החדשות". על פי הדיווח, הגורם להחלטה הוא בין היתר התבטאויותיו ברשתות החברתיות. בארגון ציינו כי ההחלטה התקבלה במשותף עם יאיר נתניהו עצמו. מטעמו של בנו של ראש הממשלה נמסר כי הוא זה שביקש לצאת לחופשה ללא תשלום. 

מארגון שורת הדין נמסר בתגובה לפרסום: "בניגוד לפרסומים האחרונים בכלי התקשורת נבהיר, כי יאיר נתניהו הוא זה שביקש מיוזמתו לקחת חופשה קצרה ללא תשלום עד אחרי הבחירות, והארגון נעתר לבקשתו".
כזכור, בתקופה האחרונה יאיר נתניהו התעמת כמה פעמים בטוויטר, עם גורמים שונים - בהם פוליטיקאים אחרים, אנשי תקשורת, ידוענים ואף תקף את נשיא המדינה עצמו, לאחר שהגיב לדברי הנשיא מוקדם יותר השבוע. אז הוא כתב: "זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור, מה אתה מתפלא".
האמירה של נתניהו הבן כנגד הנשיא מתייחסת לדברים שכתב בעבר, לאחר שריפת בית משפחת דומא על יושביו, לפיהם "בני עמי בחרו בטרור". אמירה זו גררה נגדו ביקורת ציבורית נרחבת, על אף שהתייחס בהקשרה המקורי רק לאלו ששרפו את בית המשפחה.

בתגובה לדברים שכתב נתניהו לריבלין, הגיבה מפלגת כחול לבן בצעד חריג: "לאורך הקמפיין הקפדנו לשמור על כבודה של משפחת נתניהו, אבל אנחנו קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו - שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר. ההסתה שלכם כלפי נשיא המדינה של כולנו חוצה כל גבול אפשרי. ישראל לפני הכל, לא משפחת נתניהו לפני הכל".
בתגובה לדברים אלו, השיב יאיר נתניהו (כך במקור): "רונן צור, זה אתה? כמה הזויים אתם יכולים להיות?!? לצטט משפט שהוא אמר זה הסתה?!??? והרצח אופי שאתם עושים 30 שנה לראש ממשלת ישראל (שנבחר ע"י הציבור בניגוד לנשיא שנבחר בקומבינה בכנסת) זה לא הסתה?!? בהפגנות השמאל קוראים לו בוגד! אתם בדיחה. ובניגוד אצלכם שסותמים פיות לכולם שחס וחלילה לא יפלטו את הדעות השמאלניות שלהם לציבור, אצלנו בליכוד לא סותמים פה לאף אחד!".