לאחר שסרטון הקברים בכיכובו עורר ביקורת קשה על השימוש בחללי צה"ל במסגרת קמפיין הבחירות של הליכוד, הערב (שלישי) פורסם בחדשות 13 כי המפלגה החליטה להדיח את אבישי עברי מתפקידו. על פי הדיווח, עברי, שיצר את הסרטון הפרובוקטיבי, לא פוטר מקמפיין המפלגה ברוח טובה.



אבי כהן, היועץ השני שהיה שותף לסרטון, החליט שלא לחזור מההשעיה. לעומת עברי וכהן, האחראים לאישור התוכן, בהם יונתן אוריך, לא פוטרו מקמפיין המפלגה. אוריך היה אמור לצפות בתוכן ולאשר אותו בטרם הפרסום, אולם הוא היה עסוק בנסיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו למוסקבה.



עברי עצמו התנצל ביום שישי האחרון בפני המשפחות השכולות בשני ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. "עד כה נבצר ממני לכתוב כאן דבר אחד שחשוב לי יותר מלהיות צודק בויכוח הפוליטי: אני מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה מהסרטון שעלה בליכוד טי וי. הכאב של השכול הוא מה שהניע אותי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה ולהשפיע פוליטית. כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי, בלי קשר לדעותיו, והלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית. שבת שלום".

כזכור, סרטון הקברים פורסם כתשדיר תעמולה בערוץ "הליכוד טי.וי", וכלל את הטענה לפיה "גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן", על רקע תמונת חלקת קברים צבאית. לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות כך, מיהר נתניהו להסתייג מן הסרטון, ועברי הושעה מקמפיין הליכוד. 

מנגד, נטען כי נתניהו עצמו אמר בעבר כי הוא מאשר כל סרטון וסרטון שעולה במסגרת הקמפיין, ולפיכך "כחול לבן" ראתה בו אחראי לתשדיר הפרובוקטיבי. "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי", מסרו אז. "לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. תתבייש נתניהו".