זוכת פרס האמי, השחקנית פליסיטי האפמן, נעצרה על ידי שבעה סוכני בולשת עם רובים שלופים לאחר שהואשמה בהונאת הענק בכניסה לאוניברסיטאות בארצות הברית. האתר TMZ העלה הלילה (רביעי) סרטון המציג את כוכבת הסדרה "עקרות בית נואשות" משתחררת ממעצר לאחר ששילמה ערבות. 

בסרטון נראה גם בעלה של השחקנית לורי לוקלין לאחר שהשתחרר ממעצר. סוכני הבולשת הגיעו לביתה של כוכבת "צער גידול בנות" אך היא הייתה בצילומים בקנדה באותה עת ולכן עצרו את בעלה מאסימו. לוקלין הסכימה לשוב ללוס אנג'לס ולהיכנע לרשויות.
 

מקורות מסרו לאתר כי שבעה סוכני FBI הגיעו לביתה של האפמן בהוליווד בשש בבוקר, ושלפו את נשקיהם כאשר הורו לה לצאת החוצה ולהיכנע. השחקנית, בעלה השחקן וויליאם ה. מייסי ("חסרי בושה") ושתי בנותיהן ישנו כאשר הסוכנים הורו לה לצאת. לפי הדיווח, האפמן ידעה כי מעצרה קרב והייתה מוכנה להסגיר את עצמה אך סוכני הבולשת ראו זאת אחרת. 
 
לפי כתב האישום נגדה, האפמן נתנה תרומה של 15 אלף דולר כחלק מהונאת ענק שנועדה להכניס את בתה הבכורה לאוניברסיטה. הבת קיבלה פי שניים יותר זמן לעבור את בחינת הכניסה לאוניברסיטה מאשר תלמידים אחרים, והבוחן שלה קיבל תשלום על מנת לתקן את תשובותיה לאחר מכן.    כזכור, 50 בני אדם, בהן האפמן ולוקלין, הועמדו לדין בארצות הברית בגין מעורבות בהונאת ענק שנועדה לסייע לעשירים להכניס את ילדיהם לאוניברסיטאות עילית כמו ייל וסטנפורד. 

לורי לוקלין. צילום: רויטרס
לורי לוקלין. צילום: רויטרס


התביעה הפדרלית בבוסטון העמידה לדין את וויליאם "ריק" סינגר בן ה-58, בגין עמידה בראש רשת פשיעה ששירתה לקוחות, בהם מנכ"לים ושחקניות. לפי כתב האישום, הרשת של סינגר דאגה לכך שנבחנים מזויפים ייבחנו במקום ילדיהם של לקוחותיו, וכן שיחד מאמני ספורט על מנת שייתנו משבצות כניסה השמורות לספורטאים מצטיינים לתלמידים שאינם כאלה.