בכל הנוגע לתזונה, הורים בדרך כלל שולטים במה שנכנס לילדים שלהם לפה כשהם בבית, ואפילו מצליחים לגרום להם לאכול ירקות. אבל מה קורה כשהם יוצאים מהדלת והולכים לבית הספר, לבקר לחברים או לבקר בני משפחה אחרים? ובכן, הם בדרך כלל אוכלים מה שבא להם, ולפעמים בעידוד האנשים הכי קרובים - ואלו לא חדשות טובות לאמהות ואבות, בייחוד אלו שמקפידים על תזונה ספציפית לילדים שלהם.

בפוסט שהעלתה השבוע דודה לאתר reddit, היא חשפה שהיא מאכילה לפעמים את האחיין הטבעוני שלה בבשר, בזמן שהיא שומרת עליו.  לדבריה זה ממש שלא נעשה באופן מכוון או מתוך התנגדות לתזונה טבעונית. "הוא לומד באותו בית ספר יחד עם בני, אז אני באה לאסוף אותם ומאכילה אותו כל ערב", כתבה האישה האלמונית, "אני תמיד מכינה מנה בשרית למשפחה שלי, ומנה טבעוניות נפרדת לאחיין שלי".

היא הייתה בטוחה שהשיטה הזו עובדת, אבל יום אחד כל זה השתנה: "לפני כמה חודשים השארתי את הבן שליו והאחיין להכין שיעורי בית והלכתי לעשות כמה מטלות בבית. כשחזרתי, ראיתי את הבן והאחיין חולקים נגיסי עוף. הסברתי לו שזה בשר אבל הוא המשיך לאכול אותם".

לאחיין יש מנה טבעונית אך הוא מעדיף את הבשר. אילוסטרציה: פיקסאביי
לאחיין יש מנה טבעונית אך הוא מעדיף את הבשר. אילוסטרציה: פיקסאביי

 
מאז אותו אירוע היא מנסה להמשיך בשגרת הארוחות, אך ללא יותר מידי הצלחה: "אני עדיין מכינה לו מנות טבעוניות, אבל לא אומרת לו דבר אם הוא בוחר באופציה הלא הטבעונית. בדרך כלל הוא בוחר בבשר, כנראה בגלל שאסור לו לאכול את זה בבית". 

היא סיימה את הפוסט בכך שכתבה שהיא אכולת אשמה על מעשיה ולא יודעת אם לספר על כך לאחותה או לא: "היא תתחרפן אם היא תדע. אכילת דברים שמגיעים מהחי מנוגדים לאמונות שלה". להפתעתה הרבה, רוב הגולשים לחלוטין הבינו אותה ותמכו במעשים שלה.

גולש אחד כתב: "נראה שהוא בכלל לא רוצה להיות טבעוני. זכותו והוא גדול מספיק כדי להבין ולהחליט", ואחר הוסיף: "לא הייתי מספר לה. שתיתן לו אוכל טבעוני בבית,ואם הוא ורצה לאכול בשר מחוץ לבית זו בחירה שלו. גולש נוסף טען ש"אי אפשר להכריח ילד להיות טבעוני".