ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב (רביעי) לחשיפת "תיק הגולן", ואמר כי "יש לי מסר לאיראן ולחיזבאללה: אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת, זה רק קצה הקרחון. ישראל לא תאפשר לכם להתבסס צבאית בסוריה". בתוך כך, הוא המשיך לתקוף את נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, שכינה אותו "מדכא ורוצח ילדים אכזר".
"הבוקר חשפנו תשתית טרור של חיזבאללה על גבולנו הצפוני ברמת הגולן", אמר רה"מ בפתח דבריו, והוסיף: "זהו הישג חשוב מאוד למודיעין הישראלי וליכולות המבצעיות של צה"ל. הקמת תשתית הטרור היא חלק נוסף בפעילות האיראנית נגד ישראל. "יש לי מסר ברור לאיראן ולחיזבאללה: אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת. מה שחשפנו הבוקר הוא רק קצה הקרחון ממה שאנחנו יודעים. ישראל לא תאפשר לכם להתבסס צבאית בסוריה. נמשיך לפעול בדרכים גלויות ובדרכים סמויות כדי לסכל את המזימות שלכם".

בתוך כך, מספר שעות לאחר חילופי הציוצים ביניהם, ארדואן נשא היום נאום ובו תקף נתניהו בעקבות דבריו בנושא התקשורת החברתית. ארדואן טען כי טורקיה תמשיך במאמציה להבטיח את זכויות העם הפלסטיני ואת מעמדה של ירושלים וקרא לרה"מ "רוצח ילדים".



"במקום למנוע את הדיכוי של המוסלמים, ראש ממשלת ישראל מסמן אותי כ'השקעה' לקראת הבחירות הקרובות. הוא לא נענה לשומרי התקשורת החברתיים האלה", אמר ארדואן במהלך עצרת בחירות במחוז פורסקלר באנקרה. "נמשיך במאבקנו למען זכויותיהם של הפלסטינים ושל הממשל בירושלים עד נשימתנו האחרונה", הוסיף.



 דובר הנשיא איברהים קאלין צייץ לאחר מכן בחשבונו בטוויטר כי "נתניהו מנסה מתוך חוסר אונים להסיח את הדעת כדי להסתיר את הבעיות המשפטיות שלו והאישומים נגדו על שוחד והונאה. בינתיים, הוא מזין אפליה ושנאה נגד אזרחי ישראל, שלא לדבר על פלסטינים. פתטי ומבייש".





ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף אמש בחשבון הטוויטר של את נשיא טורקיה בעקבות ביקורת שהעביר על ישראל. "הדיקטטור הטורקי ארדואן תקף את הדמוקרטיה הישראלית, בזמן שעיתונאים ושופטים טורקים ממלאים את בתי הסוהר שלו. איזו בדיחה".


בציוץ נוסף כתב נתניהו, ש"בישראל, אין אף אזרח סוג ב'. ישראל היא דמוקרטיה של כל הישראלים, כולל שני מיליון האזרחים הערבים, שנהנים מזכויות שוות".
לאחר מכן כתב ש"ישראל היא המדינה היהודית היחידה שיש מגן דוד על דגלה. התקווה הוא ההמנון הלאומי שלה, עברית היא השפה הרשמית בה מדברים במדינה וחוק השבות מעניק לכל יהודי בתפוצות את האפשרות לשוב אליה".

ארדואן ביקר בחריפות את דבריו של המנהיג הישראלי. בהצהרה שפרסם קאלין אתמול, ארדואן התייחס לטענותיו סביב מעמדה של ישראל כלפי האזרחים הערבים. "מדינת האפרטהייד בראשותו כובשת אדמות פלסטיניות, הורגת נשים, ילדים, ומכלאת פלסטינים בארצם", אמר קאלין."שקרים ולחץ לא יסתיר את הפשעים שלך", הוסיף.



"נתניהו אומר כי ישראל היא לא מדינת כל אזרחיה, אלא מדינת הלאום של היהודים בלבד. דבריו מהווים גזענות בוטה, ואני מגנה את האפליה הזו", טען הנשיא הטורקי. "כיום יש 1.6 מיליון ערבים ומוסלמים שחיים בישראל. האם ממשלות המערב יגיבו לכך, או שוב ישתתקו נוכח הלחץ?", נכתב בהצהרה.