פרשת מין תמורת מינוי: שרת המשפטים איילת שקד, שר האוצר משה כחלון, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר השופטת מרים נאור, חברי הועדה לבחירת שופטים לשעבר ובכירים במערכת המשפט, מסרו בשבועות האחרונים עדויות בפרשת אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, שנחקרת ביחידה הארצית לחקירות הונאה ב-433 במשטרה.



יש לציין כי אף אחד מהגורמים לא נחקר באזהרה, ובעדויות שמסרו טענו כי נוה לא עדכן אותם על ניגוד עניינים או קשרים כלשהם שיש לו עם מי מהמועמדים לכס המשפט. הם מבחינתם טענו על פי דין, על סמך שיקול דעת שלהם, ללא קשר וללא ידיעה למהלכים אם וכאשר פעל בעניינם נוה. 


מוקדם יותר היוםהתיר בית המשפט העליון לפרסם כי אתי כרייף, שופטת בית משפט השלום בנתניה, היא זו שמונתה על פי החשד לתפקידה בעקבות קשר בעל אופי מיני שקיימה עם נוה. על פי החשד, בתמורה ליחסים האינטימיים דאג נוה למנותה, זאת מתוקף תפקידו הבכיר בלשכת עורכי הדין.

מינויה של כרייף אכן אושר בועדה למינוי שופטים ברוב של 8 חברים, כאשר רק המשנה לנשיאת העליון, השופט רובינשטיין, התנגד למינוי. מלבד השופטת, נחקרה גם עורכת דין בכירה, שעל פי החשד קיימה יחסים עם נוה תמורת קידום בעלה השופט מבית המשפט השלום לבית המשפט המחוזי.