חברת תור גיימינג ונינטנדו חתמו על הסכם להפצת חומרה ותוכנה עבור קונסולת ה-Nintendo Switch הביתית ומשפחת הקונסולות הניידות Nintendo 3DS בישראל. החל מה-1 למרץ 2019, תור גיימינג היא המפיצה הרשמית של נינטנדו בישראל.



נשיא נינטנדו אירופה, סטפן בול, אמר החברה: "שמחה להתחיל את שיתוף הפעולה עם תור גיימינג, ומתרגשים להשיק רשמית את המוצרים והשירותים של נינטנדו בישראל. אנו סמוכים שתור גיימינג מביאה צוות חזק ותשתית שירות שיעזרו לנו לשים חיוך על הפנים של כל מי שיבוא במגע עם נינטנדו".



נשיא ויו"ר תור גיימינג, ערן תור, הוסיף כי זה: "כבוד אדיר ואושר גדול להיבחר על ידי נינטנדו אירופה להיות המפיץ הרשמי של נינטנדו בישראל. בשבועות הקרובים אנו מתכננים להשיק רשמית את קונסולת נינטנדו סוויץ' לקהל הישראלי. אנו מחויבים ללהפוך את נינטנדו למותג מוביל ואהוב בישראל על ידי מבוגרים וילדים כאחד".



מאז שנת 1983, במהלכה השיקה את ה-Nintendo Entertainment System, נינטנדו היפנית מכרה מעל 4.7 מיליארד משחקי וידאו ומעל 740 מיליון יחידות חומרה ברחבי העולם, כולל הקונסולה הביתית Nintendo Switch ומשפחת הקונסולות הניידות Nintendo 3DS. היא גם יצרה אייקונים שהפכו לשמות מוכרים בכל בית כמו מריו, דונקי קונג, מטרויד, זלדה ופוקימון. נינטנדו אירופה, הממוקמת בגרמניה, הוקמה ב-1990 ומשמשת כמרכז הפעילות של הפעילות ברחבי אירופה.