את הדברים הרעים שאומרים על הסמארטפון אתם כבר יודעים מפי כל המחקרים המשמיצים שיצאו אודותיו. אבל מה עם הדברים החיוביים שהוא מספק? אחרי הכל, יש הרבה סיבות מוצדקות לכך שאנשים משתמשים בו המון במהלך היום: הוא מאפשר לתקשר עם כל אדם מכל מקום ובכל זמן, הוא עוזר למצוא בערך כל דבר שאנחנו צריכים ופעמים רבות הוא אף מציל חיים.

אומנם אותה הצלה מגיעה לעיתים בדרך הכי הזויה ולא שגרתית, אבל זה רק מוכיח את השימושים הרבים שיש שלו. על כך יוכל לספר תושב אוסטרליה, שחייו ניצלו השבוע בזכות הסמארטפון שלו. הגבר בן ה-43 בדיוק החנה את רכבו בחניה הפרטית שלו, כשהבחין בגבר זר חמוש בחץ וקשת ממתין מחוץ לביתו בנימבין, עיר חוף קטנה שנמצאת כ -150 ק"מ מדרום לבריסביין. 

באופן אינסטינקטיבי, הוא הוציא את הסמאטרטפון שלו כדי לצלם את הזר החמוש, שאז כיוון את הקשת לעברו וירה בו. למזלו הרב, החץ חדר בעד הסמארטפון, שאז פגע לו בסנטר מעוצמת המכה. הוא סבל אומנם מחתך קטן, אבל זה היה הנזק היחיד שנגרם לו ובמשטרה סיפרו שהוא "לא נזקק לטיפול רפואי". הסמארטפון לעומת זאת, כפי שאתם יכולים להבין מהתמונות, לא שרד את התקרית הביזארית.

על פי משטרת ניו סאות' וויילס, הם הצליחו לאתר את הגבר החמוש בן ה-39 זמן קצר לאחר מכן והוא נלקח למעצר. הוא הואשם בשימוש בנשק בכוונה לבצע דבר עבירה, תקיפה וגרימת נזק גופני. נכון לעכשיו, לא ממש ברור מה הוא עשה במקום ומה היו תכניותיו. נוכל רק לקוות שהשוטרים לקחו לו את הנשק, כדי שאף אחד גם לא יצטרך לגלות על התכניות שלו בדרך הקשה והכואבת.

הסמארטפון שהציל את חייו. צילום: משטרת ניו סאות' וויילס
הסמארטפון שהציל את חייו. צילום: משטרת ניו סאות' וויילס