מערכת הבחירות מתחממת: קטטה פרצה הערב (חמישי) במהלך כנס שנערך בקריה האקדמית אונו במהלך נאום של שר החינוך נפתלי בנט, ואילצה את השר לרדת מהבמה ולעזוב את הכנס. על פי הודעת השר, הקטטה התפרצה במהלך שלב שאלות הקהל, כאשר מספר פעילים של מחאת מתמחי המשפטים התפרצו לעבר השר. 



בשלב מסויים אף פרצה קטטה בין חבר המחאה לפעיל מפלגתו של בנט, הימין החדש, ובשלב זה הבהיר השר כי הוא לא יישאר במקום בו מתקיימת אלימות מכל סוג שהיא, וירד מהבמה.  בסרטון מהאירוע אפשר לראות את אחד מפעילי מחאת המתמחים צועק לעברו של שר החינוך: "אתה תענה על השאלות תתמודד, אפסים, אין לך אפילו מילה", בעוד פעילי הימין החדש צועקים לו "סתום את הפה".


לאחר ירידת השר מהבמה אמר אותו הפעיל כי בכוונתו להגיע לכנס נוסף, בהשתתפות שרת המשפטים איילת שקד, הערב במודיעין, ולפוצץ גם אותו. באירוע נוסף ודומה שהתרחש היום, נכנס חבר הכנסת אורן חזן לאירוע שקיימה יו"ר מרצ תמר זנדברג, ומנע ממנה לדבר. בשלב מסויים הוא אף שלף מגאפון וגם אירוע זה בוטל.

מהקריה האקדמית אונו נמסר: "מדובר בכנס שהיה פתוח לקהל הרחב, הקריה האקדמית אונו מגנה אלימות מכל וכל ומקדמת שיח מכובד. כמוסד אקדמי אנו פתוחים למגוון דעות, אולם לא נקבל חריגה מנורמות ההתנהגות המקובלות".


 
 לא מצליחים לראות את הסרטון? חווים תקלה? לחצו כאן למעבר לכתבה באתר המותאם