רצח במסגרת חיסול חשבונות בין כנופיות פשע ביפו: גאנם חינואי, תושב לוד בשנות ה -30 לחייו נורה למוות אמש ברחוב הדרור ביפו. על פי החשד, חינואי השתייך לאחת מכנופיות הפשע שפעלו ביפו, ונורה על ידי אלמוני שהפתיע אותו ברחוב. לאחר הירי פונה חינואי עצמאית לבית החולים וולפסון בחולון, שם בחלוף זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 



כוחות משטרה גדולים ממרחב יפתח ומהיחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב הגיעו לזירת הרצח ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי. החוקרים החלו באיסוף ממצאים מהזירה ובמקביל פתחו בסריקות בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של המתנקש. במשטרה מעריכים כי המניע לרצח הינו סכסוך בין כנופיות פשע ביפו.
 

לפני חמישה ימים נרצחה דיאנה פואד אבו קטיפאן בת ה-18 מלוד, יום לפני חתונתה. הצעירה נורתה בעת שנסעה עם סבה ברכב כדי להשלים את ההכנות לחתונתה ולמדוד שמלת כלה ביפו. ברגע שנכנסה לרכב היא נורתה על ידי אלמוני. בזירת האירוע נכח גם סבה, בן ה-64, שנפצע גם הוא, אך באורח קל.



דיאנה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים "אסף הרופא", שם נלחמו הרופאים על חייה, אך נאלצו לקבוע את מותה. ארבעה בני משפחה של הצעירה נעצרו בחשד למעורבות באירוע, כולם תושבי לוד, בני 24, 42, 46 ו-64. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה רצח "על כבוד המשפחה".