אתר האינדיפנדנט בערבית הלונדוני מדווח היום (שבת) כי ראש השב"כ נדב ארגמן נועד עם בכירים בחמאס בקהיר, לפני שיגור הרקטות לעבר גוש דן בלילה שבין חמישי לשישי. על פי הדיווח, הפגישה הייתה בתיווך ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, שהציע לארגמן לשמוע בצורה ישירה את תנאי החמאס לרגיעה לטווח ארוך ובמקביל להציג את העמדה הישראלית לחמאס גם כן, וזאת לאחר פגישות רבות של ראשי המודיעין המצרי בין ישראל לחמאס על מנת להביא לרגיעה והפסקת אש.
בדיווח נטען כי ראש השב"כ קיבל אור ירוק מראש הממשלה בנימין נתניהו לפני בואו לקהיר, והוא אף עודכן לאחר הפגישה ישירות מארגמן אודות תוצאותיה. לפי הדיווח, ארגמן הדגיש את סוגיית שני חללי צה"ל המוחזקים ברצועת עזה, אורון שאול והדר גולדין ז"ל, והצורך ברגיעה מוחלטת, שכוללות את הפסקת צעדות השיבה, הפסקת הפרות הסדר הליליות על הגדר וכל הפעילויות על הגבול בין רצועת עזה לישראל.
אזעקה בגוש דן
מצדו, ארגמן הבטיח כי ישראל מוכנה להקל על הסגר על הרצועה, ושחמאס וישראל יאיישו את מעברי הגבול בכרם שלום וארז, ואף לפתוח מחדש את אזור התעשייה קרני, וזאת בנוסף להסכמה מצרית לפתוח את מעבר רפיח באופן קבוע.

עוד דווח כי הפגישה בין הצדדים התבצעה כאשר חלק מהבכירים בחמאס דיברו בעברית, אותה למדו בבתי הכלא. בין חברי המשלחת של חמאס בלטו הבכיר מוסא אבו מרזוק, בליווי שני מפקדי שטח שזהותם לא נמסרה. אם תאומת, מדובר בפגישה הידועה הראשונה בין ארגמן לאבו מרזוק. 
משרד ראש הממשלה לא ענה לשאלות האינדיפנדנט, אך הכחיש שהוא יודע אודות פגישה זו. גם בחמאס סירבו להתייחס לדיווח והדגישו כי כל ההבנות מושגות בתיווך מצרי ואין מגעים ישירים עם ממשלת ישראל, תוך שהם מדגישים שמצרים עושה מאמץ גדול על מנת להשיג הבנות בין הצדדים.
בפרשנות נכתב כי ככל הנראה מפגש זה הביא לרגיעה מידית לאחר שיגור שני הטילים לעבר גוש דן בלילה שבין חמישי ושישי, וסדרת התקיפות הישראליות נגד מוצבי חמאס והג'יהאד האסלאמי שבאה לאחר השיגורים. עוד הודגש כי גם חמאס וגם הג'יהאד האסלאמי מיהרו להכחיש כל אחריות לירי הטילים.