יו"ר מפלגת העבודה תקף הערב (שבת) במילים קשות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, והאשים אותו בגזענות במהלך ראיון בפגוש את העיתונות של "החדשות". "כל מזרחי שחשוב שהילד שלו צריך לחלום להיות ראש ממשלה במדינת ישראל, לא יכול להצביע למשפחת נתניהו, כי אנחנו רואים מה הם עושים", אמר גבאי. 
"אם הם מסתירים ומדירים את השרות המזרחיות שלהם מהתמונה, זה פשוט בלתי נסבל. אנחנו ב-2019", הוא אמר תוך שהוא מתייחס לתמונה שפרסם ראש הממשלה נתניהו, בה מופיעים בכירי הליכוד, אך ללא השרה מירי רגב, שחלק מהטענות היו שהדרתה מהתמונה היה בגלל מוצאה. כשנשאל גבאי באופן ישיר האם הוא מאשים את נתניהו בגזענות, הוא ענה "בוודאי".

תמונת המריבה, צילום: שרון רביבו
תמונת המריבה, צילום: שרון רביבו
כזכור, ביום חמישי האחרון פורסם כי השרה רגב זעמה לאחר שלא הופיעה בתמונה של בכירי הליכוד בירושלים, בה הופיע נתניהו יחד עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים ישראל כ"ץ, גלעד ארדן ויואב גלנט, ובכירי הליכוד גדעון סער וניר ברקת, כולם גברים ממוצא אשכנזי. בעקבות אכזבתה, רגב ביטלה את ההשתתפות שלה בשידורי התעמולה של המפלגה, הליכוד טי.וי. המסר שרגב ביקשה להעביר בעקבות אי השתתפותה הוא ש"מי שהופיע בסלפי יכול למלא את מקומה".

לאחר פרסום הפרשה, בסביבת רגב נמסר כי היא לא מופתעת שדפוס ההצבעה בציבור הכללי נוטה לטובת גברים אשכנזים וגאה שבליכוד זה לא כך. לעומת זאת, מסביבת ראש הממשלה, בנימין נתניהו נמסר כי הוא מעריך את השרה רגב, האהודה מאוד בליכוד ובציבור הרחב.