לא משנה מה הסיבה לכך, להיפרד מהחבר/ה זה תמיד קשה ויש אנשים שיעשו הכל כדי להתחמק מזה. אז מה הם עושים במקום? חלק נעלמים, חלק מתנהגים רע כדי שיזרקו אותם ואחרים, מסתבר, מזייפים חטיפה ורצח רק כדי לא לעמוד פנים אל פנים מול בני הזוג ולהגיד להם שזה נגמר. בתרחיש ההזוי הזה השתמשה לאחרונה תושבת העיר ווהאן, במחוז חוביי שבמרכז סין, וכעת היא משלמת על כך מחיר כבד.
 
האישה בת ה-37, שידועה רק בשם "יו", החליטה להיפרד מהחבר בערב השנה הסינית החדשה, כשבביקור בבית הוריו גילתה שמשפחתו ענייה. באותו הלילה כשהשניים חזרו לדירתם, היא חמקה מהר החוצה ואז התקשרה אליו בבכי. "תבוא להציל אותי, בעלי לשעבר חטף אותי, תבוא מהר. אני חושבת שאני בכביש המהיר", אמרה "יו" לפני שהשיחה נקטעה בפתאומיות.
 
בהמשך היא שלחה לחבר, שידוע רק בשם "לין", הודעות מאיימות מה"בעל שלעבר" בהן נכתב כי הוא תכנן לרצוח אותה. "אם תתקשר למשטרה החברה שלך מתה", נכתב באחת ההודעות. הוא נישא לנהל משא ומתן עם ה"חוטף" אך ללא הצלחה, ובהודעות הבאות הוא נכתב: "רצחתי אותה וזרקתי את הגופה שלה לאגם".  בשלב זה, החבר התקשר למשטרה, בתקווה שאולי ההודעה לא נכונה ויש סיכוי למצוא אותה בחיים.
 



הוא סיפר למשטרה שחברתו נעלמה מדירתם בליל ה-21 בפברואר, זמן קצר אחרי שחזרו לדירתם. לאחר חקירה ממושכת ותוך בדיקה של מצלמות אבטחה, "יו" אותרה במלון דרכים במחוז סמוך. להפתעת של השוטרים, כשהם הגיעו לחדר המלון שלה הם נדהמו לגלות שהיא שהיא בריאה ושלמה ושהחוטף לא היה בשום מקום.

"היא הייתה רגועה באפון מפתיע, היא שכבה במיטה וצפתה בטלוויזיה" סיפר אחד השוטרים שעזרו למצוא אותה לחדשות Wuhan Evening News. במהלך חקירתה, האישה התוודתה על מעשיה, וטענה שלא רצתה לצאת יותר עם "לין" כי גילתה שהוא מרושש. היא הוסיפה שידעה שתתקשה להיפרד ממנו בגלל שהוא תלותי ולא יוותר עליה בקלות.
 
התכנית המקורית של "יו" הייתה לגרום לו לעזוב את הדירה לזמן מה כדי שתוכל לארוז ולעזוב, אבל לא היה לה מפתח. היא לא ידעה שתסתבך כל כך, והייתה בטוחה שכש"לין" יגלה שנחטפה הוא פשוט יעזוב אותה לנפשה. נכון לעכשיו, היא נמצאת במעצר ומחכה בקוצר רוח לגזר דינה.