סקר של חדשות כאן 11 שפורסם הערב (ראשון) מראה כי בפעם הראשונה מאז האיחוד, כחול לבן בראשות בני גנץ מאבדת את ההובלה, והליכוד חוזרת להיות המפלגה הגדולה ביותר. לו הבחירות היו נערכות היום הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מקבלת 31 מנדטים בעוד שכחול לבן יורדת להיות המפלגה השנייה ומקבלת 30 מנדטים.
מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי מקבלת 9 מנדטים, חד"ש-תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי מקבלת 8 מנדטים, יהדות התורה, ש"ס, הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד, איחוד מפְלְגות הימין ומֶרצ מקבלות 6 מנדטים כל אחת. זהות בראשות משה פייגלין ממשיכה לעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, ישראל ביתנו, ורע"מ בל"ד מקבלות גם הן 4 מנדטים כל אחת. כולנו בראשות משה כחלון וגשר בראשות אורלי לוי אבקסיס שתיהן אינן עוברות את אחוז החסימה.

גוש הימין-חרדים מקבל 63 מנדטים בעוד שגוש השמאל-מרכז מקבל 45 מנדטים, ובצירוף 12 המושבים של הרשימות הערביות מקבל 57 מנדטים. בעניין ההסלמה מעזה, 53% סבורים שהתגובה הישראלית הייתה מידתית וּשקולה, בעוד ש-38% רואים בתגובה זוֹ רופסת וחלשה מדי.

אבי גבאי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אבי גבאי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
בנושא הדלפת המידע בנושא הפריצה לטלפון הסלולרי של גנץ, גרסת כחול לבן משכנעת את הציבור: 44% סבורים שמקור ההדלפה מלשכת ראש הממשלה, בעוד ש-30% חושבים שדווקא גנץ עצמו הדליף את הידיעה.

הסקר בוצע על ידי מכון דיירקט פולס באמצעות מערכת דיגיטלית אינטרנטית, והשתתפו בו 583 נדגמים מהאוכלוסייה היהודית ואוכלוסיית המיעוטים בישראל שנבחרו מתוך מדגם מייצג של 30,000 איש. טעות הדגימה הסטטיסטית – 4.1%+/- בהסתברות של 95%.