אומנם נהוג לחשוב שזו נחלתן של נשים בלבד, אבל תאמינו או לא, גם לגברים אכפת מהמראה החיצוני שלהם והם משקיעים בו לא מעט. אחד הדברים שהכי חשובים להם? ובכן, על פי רוב התשובה תהיה השיער, ואלו שמתחילים לאבד אותו ינסו להסתיר זאת או לעבור ניתוח השתלת שיער.

בדרך כלל, זה הליך כירורגי יחסית בטוח, אך כזה שעלול לא לעבוד או לרוקן את חשבון הבנק. כמו כן, מאחר שכל ניתוח כרוך בסיכון, לעתים נדירות גם הוא עלול להיות מסוכן ולהסתיים בצורה טרגית. כך בדיוק קרה בשבוע שעבר לאיש עסקים מהודו, שבסך הכל רצה לשפר את המראה שלו, אבל בדרך להשגת המטרה איבד את חייו.

הגבר בן ה-43 עבר את הניתוח שארך 12 שעות רצופות בקליניקה פרטית במומבאי, ונאלץ להיפרד עבורו מ- 500,000 רופי הודי (כ-26,270 ש"ח). על פי חדשות The Times of India, הניתוח הופסק אחרי פרק הזמן הזה כשהגבר החל החל לחוש ברע. הוא הובהל לבית החולים שם התברר שהוא סובל מהלם אנפילקטי (תגובה אלרגית קשה). למרבה הצער, למרות ניסיונותיהם, הרופאים לא הצליחו להציל אותו. כמו כן, משפחתו, שלא ידעה על הניתוח, גילתה על כך רק כשכבר היה ללא רוח חיים.

איבד את חייו בניסיון לשפר את המראה שלו. אילוסטרציה: אינגאימג
איבד את חייו בניסיון לשפר את המראה שלו. אילוסטרציה: אינגאימג

 
הרופא שלו, ד"ר ויקאס חלוואי, סיפר למשטרה שהגבר ביקש השתלה של 9,000 שתלי שיער - כמות גדולה פי שלושה מהמומלץ. כמו כן, לטענתו הוא ערך לו בדיקות לפני ההליך כדי להעריך את מצבו הבריאותי, "אך לאחר השתלה של 3,700 שתלים הוא החל להתלונן על כאבי צוואר וקשיי נשימה". 
 
בהודעה לעיתונות של "האיגוד ההודי למנתחים פלסטיים", נמסר שתופעות כאלו הן נדירות אך עלולות לקרות למטופלים בודדים. יחד עם זאת, הניתוח לא אמור לקחת כל כך הרבה זמן: "אנחנו לא משתילים יותר מ-2,500- 3,000 שתלים בטיפול אחד, ודואגים שהניתוח לא יימשך יותר משש עד שמונה שעות. ניתוח ממושך יותר עם הרדמה לזמן רב יותר עלול לגרום לסיבוכים". עוד נאמר, כי "המטופלים לרוב מנסים ללחוץ על הרופאים לכסות שטחים גדולים יותר של השתלה בטיפול אחד".