ד״ר לבנט אקאר, גורו השתלות השיער מטורקיה יגיע לישראל וישתתף בכנס חד פעמי בנושא השתלות שיער. במהלך הכנס ד״ר אקאר יעביר הרצאה לנשים ולגברים בגילאים שונים. היות ומדובר באחד הרופאים המובילים בתחום של השתלות שיער בטורקיה, הרשמה לכנס שלו היא הזדמנות מעולה לקבל תשובות לשאלות נפוצות. כמו כן, הידע הנרחב של ד״ר לבנט אקאר מאפשר היכרות לעומק עם הנושא של השתלות שיער בטורקיה ובעולם בכלל.
 
הכנס בנושא השתלת שיער יכול להתאים גם לאנשים שלא מכירים את התחום. היתרון הוא שאין צורך בידע מוקדם על מנת להירשם להרצאה ושאפשר להגיע גם על בסיס היכרות שטחית בלבד. כמו כן, הרשמה לכנס מאפשרת התייעצות עם אנשי מקצוע לגבי שיטות שונות לטיפול ולגבי עלויות משוערות עבור השתלות שיער בטורקיה, יוון או מדינות נוספות.



מה תכלול ההרצאה של ד״ר אקאר? 

ד״ר לבנט אקאר החל את דרכו האקדמית באיסטנבול ומאז הספיק לרכוש השכלה בתחום האסתטיקה הרפואית גם בגרמניה. בשנת 2005 הוא הטביע את חותמו בכל מה שנוגע להשתלות שיער וזמן קצר לאחר מכן גם הקים את המרכז הרפואי לאסתטיקה שנמצא באיסטנבול. בנוסף, יש לציין שד"ר אקאר הוא מחלוצי הרופאים שהעלו את שיטת FUE להשתלת שיער על המפה והוא חבר באיגוד העולמי של מומחי השתלות השיער ה-ISHRS.
 
על רקע האמור לעיל ניתן להבין את הנושאים העיקריים שבהם עוסקת ההרצאה של ד״ר לבנט אקאר. ד"ר אקאר נחשב לגורו בתחום של השתלות שיער, מאחוריו פרסים רבים עלשיטות שונות, והוא גם יכול לחדד את ההבדלים בין השתלת שיער לגברים והשתלת שיער לנשים. במילים אחרות, ההגעה שלו לישראל היא חדשות מעולות גם עבור מי שזקוק להשתלת שיער וגם למי שרוצה להכיר את התחום באופן כללי. 
 
בין היתר, ההרצאה של ד״ר לבנט אקאר תעסוק בשיטות שונות לטיפול ובאופן שבו השתלות שיער בטורקיה, מבוצעות ומיושמות בהצלחה רבה. מעבר לכך, בכנס ניתן לפגוש אנשי מקצוע מהתחום של השתלות שיער ולתאם מולם את הפרוצדורה. בחברות האיכותיות העוסקות בתחום בישראל, חשובה גם החוויה וגם התוצאה, צוות ישראלי מלווה את המשלחת לטורקיה או ליוון, והמצטרפים למשלחת השתלת שיער מרגישים בטוחים יותר.
 
כך נערכים לכנס של פעם בחיים
נחיתה בישראל של הרופא המוביל בטורקיה בהשתלות שיער אינה דבר של מה בכך, וזהי הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב את התחום ולהבין את ההתאמה לטיפול של מי שמעונין לבצעו.
 
ההרצאה תתקיים באולם הכנסים של מלון דן פנורמה בתל אביב, ביום שישי ה - 05.04 וההתכנסות הכוללת כיבוד קל תהיה בשעה 09:30. ניתן לחנות בקלות בחניון המלון או בחניונים באזור המלון. היתרון הוא שהכנס נערך ביום שישי בבוקר ולכן ההגעה והחנייה בת״א לא צפויות להיות קשות למגיעים
ד״ר לבנט אקאר
ד״ר לבנט אקאר

לאחר ההתכנסות תחל הרצאה בנוגע לטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות שבהן משתמש ד״ר לבנט אקאר, ובסיומה יוקדש זמן לשאלות ותשובות בנוגע להליך השתלת שיער. בסיום  האירוע יינתן ייעוץ אישי והמלצת טיפול על ידי הרופא לבאי הכנס ולמי שמתאם זאת מראש.
 
במילים אחרות, הדרך להפיק את מלוא הפוטנציאל מכך שהרופא המוביל בהשתלות שיער מגיע מטורקיה לישראל היא להגיע לכנס שהוא הזדמנות חד פעמית ומצוינת לכל המתעניינים בהליך זה. 
 
על מנת להשתתף יש להירשם בהרשמה מוקדמת מאחר ומספר המקומות מוגבל, ההרשמה המוקדמת כוללת גם רישום להגרלה של חבילת טיפול מלאה בטורקיה והיא גם תאפשר לקבל מידע ויעוץ מהרופא עצמו.  בסופו של דבר, זו דרך טובה להשיג ידע על השתלות שיער ולשפר את איכות החיים. 
 
אל תפספסו את כנס השתלת השיער בישראל! להרשמה וייעוץ אישי ע"י ד"ר אקאר לחצו כאן!