מאז שאנשים המציאו את הנישואים, אי שם לפני אלפי שנים, הם הבינו שני דברים חשובים: מצד אחד, הם באמת רוצים להתחתן עם יקיריהם ולבלות איתם לעד. אך מצד שני, הם לא בטוחים שמונוגמיה מתאימה להם, והם רוצים לצאת עם עוד אנשים. כפי שכבר הבנתם, מדובר במצב מעיק עם המון סתירות פנימיות.

אז איך יוצאים מסיבוך כזה? ובכן, זה תלוי את מי שואלים והפתרון לכך משתנה מאדם לאדם. כך למשל, בעל מהעיר אקיטוס, בצפון פרו, החליט שהדרך הכי טובה להתמודד עם זה תהיה לצאת עם שלוש נשים במקביל ולקוות שאשתו לא תגלה על כך. לצערו הרב, המשימה שלו נכשלה, וכשאשתו גילתה על כך הוא הצטער על היום שבו נולד.

לפי הדיווחים המקומיים, האישה הלכה לתומה ברחוב כשלפתע הבחינה בבעלה יושב בפאב ומרים כוסית עם שלוש נשים צעירות. היא כמובן רתחה מזעם, אבל לא רק בגלל שהוא בגד בה ועוד עם שלוש נשים. אם לא די בכך, הבעל קנה לו ולמאהבות שתייה עם הכסף איתו הם היו אמורים לקנות אוכל לילדים שלהם.



מה שהיא עשתה לו על כך תועד בידי עוברי אורח משועשעים, שמיהרו לשלוף את הסמארטפונים ולצלם. כפי שניתן לראות בסרטון, תחילה האישה הרימה כיסא והכתה באמצעותו את הבעל על ראשו. הוא התמוטט בכאב והיא המשיכה להכות אותו עם התיק שלה, עד שהמאהבות שלו הרחיקו אותה ממנו.
 

הבעל האומלל חשב שזה נגמר, אבל ברגע שהצליח לקום על רגליו ולצאת מהפאב אשתו זינקה עליו ותקפה אותו בשנית. הפעם היא תפסה בשיערו, הפילה אותו ארצה והכתה אותו בפניו באמצעות אגרופיה שוב ושוב. בסוף הסרטון אפשר לראות את הגבר המוכה שוכב על הרצפה ללא חולצה כשהוא מדמם מאפו. בשלב זה, לא ידוע אם המשטרה מטפלת בנושא.