תקלה נרשמה היום (שלישי) ברשת פרטנר, וגם לקוחות 012 מובייל הושפע ממנה. לקוחות לא הצליחו להוציא ולקבל שיחות והתקשו בגלישה. מדוברת חברת פרטנר נמסר כי "קיימים עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, שמקשים לסירוגין על גלישה. השיחות כבר תקינות לגמרי ולא השפיע על הרוב המוחלט של הלקוחות, כי רוב המכשירים עוברים אוטומטית לדור 3".



לאחר מספר שעות נמסר מהחברה כי התקלה ברשת תוקנה והגלישה הסלולרית בדור 4 עובדת כעת באופן מלא בכל האזורים. במידה ועדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר.



הלקוחות פנו לרשתות החברתיות כדי לפרוק את התסכולים. אחד תייג את חברות הסלולר האחרון וכתב שיעבור לחברה הראשונה שתחבר אותו מחדש. "פרטנר התירוץ שלכם הזוי", הסביר. גולש אחר כתב: "לא רק שהאינטרנט לא עובד ואין קווים כשמתקשרים למוקדי השירות שלכם השיחה מתנתקת אוטומטית!". גולשים נוספים כתבו בפייסבוק ודרשו פיצוי.



כזכור, בשנה שעברה התרחשו כמה תקלות גדולות בחברת פלאפון. הדבר ניטרל את הלקוחות לחלוטין למשך פרקי זמן ממושכים. בתגובה, החברה הציגה ללקוחות אפשרות לבחור פיצוי מבין כמה אפשרויות, בהן חבילה של שיחות חו"ל וגלישה ללא הגבלה. מנכ"ל החברה אמר בתום התקלה: "אנו מודים ללקוחותינו על האמון והתמיכה במהלך האירועים האחרונים ועבורם נמשיך לקדם, לחדש ולשדרג את תשתיות ומערכי החברה ולהיות חברת הסלולר הטובה, המהירה והבטוחה בישראל. אנו מבקשים להדגיש כי באירוע הנוכחי פעלה החברה על מנת לשדרג את הרשת, אך לצערנו נגרמה פגיעה בחוויית השרות בקרב חלק מהלקוחות ועל כך אנו מתנצלים. הלקוחות תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות".