בית משפט המחוזי בירושלים גזר על הווטרינר, ד"ר יונתן לטוין, שבע שנות מאסר, מתן פיצוי בסך 250,000 שקלים וקנס כספי בגין תקיפה בכוונה מחמירה של וטרינר אחר המפעיל אף הוא מרפאה בבית שמש, בה פועל ד"ר לטוין. ארבעה נאשמים נוספים בתיק זה הורשעו ודינם נגזר לעונשי מאסר של חמש עד שמונה שנים.



לפי כתב האישום נגד לטוין, על רקע תחרות עסקית בין לטוין למתלונן, שילם הנאשם לחברו, ויקו אריה ינקו, סכום של 20,000 שקלים על מנת שיפגע במתלונן. הנאשם הציג לינקו תמונות של המתלונן וצייד אותו בפתקים המזוהים עם ארגון "אנונימוס" לשם פיזור הפתקים במקום התקיפה, על מנת להסוות את הקשר בין התקיפה המתוכננת לתחרות העסקית.



בעקבות פנייתו של הנאשם לינקו, האחרון גייס עוד ארבעה נוספים שיבצעו עמו את התקיפה תמורת הכסף. ביום התקיפה, הצטיידו התוקפים במסכות, כפפות וכן בטלפון סלולרי ובלילה נסעו לבית שמש. שם יצרו קשר עם המתלונן, וקראו לו להגיע לאצטדיון הכדורגל הנטוש בטענה שיש שם כלב פצוע. כשהגיע המתלונן למקום, הובל ע"י אחד מהתוקפים לקצה האצטדיון שם הותקף במכות, בעיטות והשלכת אבנים לעברו.



במהלך התקיפה אף שברו התוקפים את הטלפון הנייד של המתלונן וכן ניפצו את שמשות רכבו וחיבלו במצת ההפעלה של הרכב. לאחר התקיפה פזרו התוקפים את הפתקים בזירה ונמלטו מהמקום תוך שמשאירים את המתלונן לנפשו.



בגזר הדין נכתב כי "תקיפה אלימה ואכזריות מסוגה של זו אותה יזם הנאשם, שאך כפסע בין תוצאותיה הברוטליות לתוצאות הרות אסון גרועות שבעתיים, מחייבת ענישה חריפה. חברה מתוקנת, אין בידה שלא ליתן ביטוי חריף וחד משמעי לשאט הנפש המתבקשת כלפי החלטת אדם להזמין פגיעה פיזית אלימה במתחרהו, במארב אליו הוזעק הווטרינר באשמורת הלילה כדי להעניק עזרה לחיה פצועה".