תמיד אומרים לנו שסקס זה בריא, אבל כנראה שזה עניין של מינון, ואם מגזימים הוא עלול אפילו להזיק. כוכבת פורנו רוסייה גילתה זאת השבוע בדרך הקשה, לאחר שהגיעה לבית החולים כשהיא מותשת מעבודתה. אלנה ברקובה בת ה- 34 התמוטטה בדירתה ונמצאה בהכרה חלקית בידי חבריה, שפינו אותה לבית החולים.



אומנם הסיבה הרשמית לאשפוזה לא אושרה בידי גורם רשמי, אך מטופלים ששהו לצידה בבית החולים שמחו לשתף במה שהם יודעים. "ההנחה היא שהיא התישה את עצמה. בניסיון להראות טוב יותר, היא צמה המון", סיפרה אחת המטופלות לצהובון הרוסי StarHit, "הגוף שלה פשוט קרס תחת משטר הדיאטות הבלתי פוסקות. שמו לה אינפוזיה והיא קיבלה כל מיני זריקות. היא כמעט לא מדברת ומאוד חיוורת, בהתחלה לא זיהיתי אותה".

StarHit :ברקובה בבית החולים. צילום
StarHit :ברקובה בבית החולים. צילום

עוד נכתב בדיווח של הצהובון כי ייתכן שהשחקנית גם התישה את עצמה עם לוח עבודה מאוד לחוץ, זאת לאחר שלאחרונה היא יצאה לסיבוב הופעות ברוסיה עם המופע האירוטי החדש שלה. הדיווח לווה בתמונה מאוד לא מחמיאה ופולשנית של ברקובה בבית החולים, שצולמה בידי אחד המטופלים.

מנהל יחסי הציבור שלה אישר שהיא אכן אשפוזה, אך הוסיף שלא קרה שום דבר חמור ושהשחקנית רק התעלפה. הוא סרב למסור מידע נוסף על מצבה, והסביר שהרופאים בודקים אותה ומטפלים בה, ושלמעריציה אין כל סיבה לדאגה. גם ברקובה לא ממש רצתה להיכנס לפרטים, ויום לאחר אשפוזה העלתה סרטון מסתורי שלה משהותה בבית החולים. "אני אישה חזקה, אהיה בסדר", אמרה, "הרופאים אמרו שאוכל לחזור היום הביתה. אני אוהבת את כולכם, תודה על הדאגה".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мои хорошие!!!! ❤ Я снова с вами. Капельницу ещё не сняли, но не бестпокойтесь так за меня…. Я сильная девочка. Со мной всё будет в порядке! Врачи разрешили сегодня поехать домой. И сегодня я уже буду дома.. Если смогу то выйду в эфир ненадолго. Всех люблю, спасибо за беспокойство! Всем отвечу, как приеду домой. А завтрая уже буду вместе с вами наслаждаться жизнью!!! Она у нас одна. Пожалуйста будь-те добрее друг к другу. Всегда ваша. P.S "Дорогие" журналисты @starhit.ru я "очень рада", что вы так пристально "следите" за моей персоной!!! Но, можете быть спокойны, со мной ВСЁ ХОРОШО!!!! #ntv #russia1 #5tv #rtv #rt #l78 #Life #mk #360tv #rentv #tass # #tvc #runews24 #kp

A post shared by Elena Berkova (@berkova) on


מלבד העיסוק בפורנו, ברקובה גם מנחה לעיתים בתכניות טלוויזיה, משתתפת בתכניות ריאלטי ומדגמנת. היא עלתה לכותרות לפני שנתיים כשהבטיחה לרוץ לנשיאות מול ולדימיר פוטין, דבר שלא עשתה לבסוף. בשעתו, היא העלתה סרטון פרובוקטיבי לאינסטגרם בו אמרה שאם תיבחר היא תיישם כל מיני חוקים מאוד הזויים ושנויים במחלוקת.

כך למשל, היא הבטיחה שתהפוך את הגירושים לפעולה לא אפשרית עבור גברים, באמצעות מיסוי גבוה וביורוקרטיה דרקונית. כמו כן, היא הבטיחה שתעביר חוק לפיו כל אדם שרוצה להיות הורה יצטרך לקבל "רישיון הורות" מהמדינה. היא גם יצאה במחאה נגד הטרדות מיניות וטענה שהיא תומכת בעונש מוות למטרידים מיניים. לאחרונה היא הודיעה שהיא מתכננת לרוץ לבחירות על משרת המושל של העיר מורמנסק. מעניין אם הפעם אכן תעשה זאת?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Поиграем?! Лучшие друзья девушек... люблю украшения! Мне кажется это беспроигрышный вариант подарка малознакомой леди, когда это твоя дама тут уж драгоценностями не обойдёшься Сегодня мой день украсили @designerboutiiique Я люблю ассоциации и в разные дни чувствую себя по разному - иногда сарделькой, иногда ватой, бывает и микроволновой))) С чем или кем вы себя ассоциируете? В скобках напишу свои ответы на сегодня)) * Если бы я была погодой, я бы была… (грибным дождиком - протеворичиво) * Если бы я была мебелью, я бы была … (полочкой под потолком, чтоб не дотянуться) * Если бы я была маркой автомобиля, я бы была … (каретой, хоть это не Авто, но транспорт)) * Если бы я была жанром музыки, я бы была… (джазом) * Если бы я была едой, я бы была… (кулебякой) * Если бы я была животным, я бы была… (рысью) * Если бы я была цветом, я бы была… (бордо) * Если бы я была птицей, я бы была… (вороной) * Если бы я была животным, я бы была… (рысью) * Если бы я была цветком, я бы была… (сарраценией) Всё начали гуглить, что за растение? А если не начали, то после этого вопроса точно начали...? #беркова #дом2 #еленаберкова #приз #сексуальныйдень #украшениянашею #драгоценностидляценности #украшения #подарок #радости

A post shared by Elena Berkova (@berkova) on