אפל הכריזו היום (רביעי) בהפתעה על הדור השני של האוזניות האלחוטיות - ה-AirPods. ההכרזה המפתיעה מתרחשת פחות משבוע לפני אירוע ההכרזה הצפוי של החברה ביום שני הקרוב ויומיים לאחר ההכרזה של שני אייפדים חדשים. כאמור מדובר באחד המוצרים הפופולריים של אפל, שהושק ביחד עם האייפון 7 ורבים לעגו לו בהתחלה - הן בגלל צורת האוזניות והן בשל תג המחיר. עם זאת, בהדרגה הן הפכו אהובות, גם על בעלי מכשירי אמדרואיד.



בגזרת העיצוב לא השתנה דבר והן נראות בדיוק אותו הדבר כמו הדור הקודם. הן מצוידות בשבב מיוחד מבית אפל, המאפשר זמן סוללה ארוך יותר, גם בעת ביצוע שיחות, זאת בהשוואה לדור הקודם. כמו כן, הזמן שלוקח להתחבר למכשירים ולעבור ביניהם התקצר. בנוסף, לראשונה יהיה ניתן לתת פקודות לסירי, העוזרת הקולית של אפל, גם כאשר האייפון והשעון החכם רחוקים ממך ומבלי לגעת באוזניות. שינוי מתבקש נוסף הוא הפיכת הקייס החדש לכזה הניתן לטעון אלחוטית. ייתכן שהדבר מרמז על ההשקה הקרבה של משטח הטעינה המצופה, שהוכרז לפני כשנה וחצי והשקתו נדחתה למועד לא ידוע.




מחיר האוזניות עומד על 159 דולרים בדומה לדור הקודם, ומי שירצה לקנות אותן ביחד עם הכיסוי הנטען, ייאלצו להיפרד מ-200 דולרים. מאחר שהצורה של הכיסוי ושל האוזניות לא השתנו, הבעלים של האוזניות מהדור הקודם יוכלו לרכוש כיסוי נטען אלחוטית ב-79 דולרים.



ביום שני אפל חשפה בהפתעה שני אייפדים חדשים וכך חידשה והרחיבה את ליין הטאבלטים מייצורה. ענקית הטכנולוגיה האמריקאית נוהגת אחת לתקופה לקיים הכרזות מהסוג הזה, כאשר הרמז היחיד להן הוא השבתה של חנות האפליקציות ושל האתר הרשמי בשעות שקודמות להשקה.



אפל עדכנה את האתר שלה עם שני מכשירים חדשים: הראשון הוא iPad Air, שפשוט נקרא מעתה iPad Air ללא כל מספר. האייפד השני שהושק היום, הוא למרבה ההפתעה הגדולה - גרסה חדשה ל-iPad mini, סדרת מכשירים שקופחה מאז שנת 2015.