מה יכריע את הבחירות, תיק הצוללות או פרשת הטלפון הפרוץ? זאת השאלה איתה מתמודדים בימים האחרונים גם בליכוד ובכחול לבן וגם הפרשנים הפוליטיים, כשברקע ההחלטה של עד המדינה מיקי גנור לחזור בו מההסכם עם הפרקליטות. על כל אלה שוחחו בן כספית ואריה אלדד ב-103FM עם פרשן חדשות 13 רביב דרוקר ועם עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון.



דרוקר, תיק הצוללות קורס או מתרומם?
דרוקר: זה לא חדשות טובות עבור התיק. הם טוענים שהעדות של גנור מגובה בראיות חיצוניות והקלטות, מיילים. הם טוענים שהם יכולים להגיש כתבי אישום, אבל כשהעד המרכזי שלך חותך ומשנה עמדה זו לא התפתחות טובה".



כספית: מי יותר נואש, בוגי וכחול לבן על תיק הצוללות, או נתניהו שיוצא בהודעה מיוחדת ושואל את גנץ מה האיראנים יודעים.
לוינסון: "אין דרך אחרת להסתכל על זה אלא שנתניהו מצטרף לאיראן בניסיון הסחיטה. הוא אומר אני חובר לאיראן בניסיון להזיק לך. זו יכולה להיות קריאה מעניינת לכל העוזרים לחשוף מה הם יודעים על נתניהו. אלי גרונר, למשל, יודע הרבה דברים מעניינים על רה"מ. שני הצדדים עסוקים בלהשחיר איש את רעהו ומי נראה מי הצליח יותר להזיק למי".



דרוקר: "אני חושב שאתה לא בכיוון הנכון. אני לא רוצה להרוס את ההפתעות שיש בסקר של חדשות 13, אבל אני חושב שבאופן כללי, בלי קשר עם הטענות כלפי נתניהו נכונות או לא, העניין עם הצוללות מאלץ את נתניהו להתגונן. הוא בדרך כלל לא מתגונן כי הוא מבין שזה דבר שפוגע. 56% מהציבור תומך בהקמת ועדת חקירה וזה בלי להיכנס לעובדות. הצליחו לייצר פה מספיק חוסר אמון והציבור רוצה אמת".