רגע האמת של אנדי הרצוג ונבחרת ישראל יגיע מחר (חמישי) במשחק הראשון של מוקדמות יורו 2020, כשנבחרת סלובניה תגיע לאצטדיון סמי עופר. מיום שני עורכים השחקנים בכחול לבן אימונים אינטנסיביים לקראת המשחק, והערב נערך האימון המסכם שארך כשעה בלבד. המאמן תרגל באימון המסכם את שוער הפועל באר שבע אריאל הרוש, איתו הוא אמור לשוחח הערב בבית המלון. בחוד ההתקפה תורגלו ערן זהבי ומואנס דאבור.
הרכב משוער: אריאל הרוש,  אלי דסה, שרן ייני, עומרי בן הרוש, לואי טאהא, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, בירם כיאל, דור פרץ, ערן זהבי, מואנס דאבור.
לפני האימון נערכה מסיבת העיתונאים המסכמת לקראת המשחק, בה דיבר הקפטן ביברס נאתכו: "לפני קמפיין חדש תמיד יש התרגשות, זאת התחלה חדשה, מתכוננים לעלות לאליפות אירופה. זה משחק ראשון מתוך שניים תוך ארבעה ימים, שני משחקים מאוד חשובים, שלא יקבעו את גורל העלייה. אנחנו נבוא מוכנים, לומדים את הסלובנים אבל בעיקר מסתכלים בעצמנו ובמה שהתחלנו ומקווים להציג את זה על המגרש".

השחקנים שמגיעים לא בכושר: "אני הגעתי באותו מצב לליגת האומות, אז זה לא מה שישפיע. שחקנים כן מגיעים בכושר, יש כאלה שמשחקים יותר ויש פחות. אנחנו רעבים מאוד ורוצים להצליח".