על רקע חשיפת פרשת המניות של ראש הממשלה נתניהו וסבב הראיונות שערך יו"ר כחול לבן בני גנץ, סקרים חדשים שמתפרסמים הערב (רביעי) במהדורות החדשות מראים על ניצחון לכחול לבן, אולם הפער לטובת גוש הימין-חרדים נשאר כמו שהיה. לפי סקר חדשות 13, גוש הימין-חרדים עומד על 64 מנדטים לעומת השמאל מרכז עם 56. כחול לבן עומדת על 31 מנדטים לעומת הליכוד שזוכה ל-29.



על פי הסקר, מפלגת העבודה היא המפלגה השלישית בגודלה עם 9 מנדטים, איחוד מפלגות הימין, יהדות התורה וחדש"ש-תע"ל עם 7 מנדטים. הימין החדש בורחים במקצת מאחוז החסימה עם 6 מנדטים. כולנו, ש"ס, מרצ וזהות של משה פייגלין עם 5. רע"מ-בל"ד מגרדת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מפלגת גשר של אורלי לוי וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן לא נכנסות על פי הסקר לכנסת הבאה עם 2.3 ו-2.2 אחוזים בהתאמה.


על פי הסקר, בני גנץ גובר על נתניהו בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. 42% סברו כי הרמטכ"ל לשעבר הוא המועמד המתאים יותר לתפקיד, לעומת 41% שצידדו בראש הממשלה הנוכחי.

49% נגד הקמת ממשלת אחדות של "הליכוד" ו"כחול לבן", 28% בעד הקמת ממשלה כזו ו-23% מהמשיבים אמרו כי אינם יודעים.  55% מהנשאלים תמכו בהקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות, 26% התנגדו להקמתה.


 
לפי סקר חברת החדשות, כחול לבן של גנץ ולפיד עם 32 מנדטים, הליכוד יזכה ל-27, העבודה עם 10, חד"ש - תע"ל עם 8, יהדות התורה - 7, הימין החדש - 6, איחוד מפלגות הימין - 5, ש"ס - 5, כולנו, מרצ, רע"ם-בל"ד, ישראל ביתנו וזהות מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. גשר לא עוברת עם 1.6 אחוזים.

על שאלות נוספות שהופיעו בסקר חברת החדשות עלו התוצאות הבאות: 
מבין האישים הבאים, מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות?  
בנימין נתניהו 36%
בני גנץ 34%
אף אחד מהם 18%
לא יודע 12%

ללא קשר לדעותיך, מי אתה חושב שירכיב את הממשלה הבאה לאחר הבחירות הקרובות?
בנימין נתניהו 60%
בני גנץ ויאיר לפיד ברוטציה 20%
אף אחד מהם 5%
לא יודע  15%

בעניין "פרשת הצוללות" ידוע כי ראש הממשלה אישר את רכישת הצוללות מחברת "טיסנקרופ" הגרמנית ואת מכירת הצוללת למצרים. האם לדעתך ראש הממשלה פעל רק משיקולים ענייניים של טובת המדינה או גם משיקולים של אינטרסים אישיים?
רק משיקולים ענייניים של טובת המדינה 25%
גם משיקולים של אינטרסים אישיים 48%
לא יודע  27%

האם בכל הקשור לפרשה של חדירת האיראנים לטלפון הנייד של בני גנץ. מצד אחד, עצם החדירה לטלפון ומצד שני התגובות של גנץ, האם שינו או לא שינו את דעתך על בני גנץ?
לא שינו 59%
שינו לטובה 5%
שינו לרעה 15%
לא יודע  21%