כבוד ישראלי: המרכז הרפואי שיבא תל השומר הגיע למקום ה-10 בעולם בדירוג בתי החולים של ״ניוזוויק״. לפי ההסבר לדירוג, שפורסם הערב (רביעי) שיתופי הפעולה של שיבא עם צוותים בינלאומיים שיפר את יכולותיו הביצועיים של בית החולים בפן הרפואי, את המערכות של בית החולים וכן את הפן הביוטכנולוגי. כמו כן נכתב שלמעלה מרבע מהמחקרים הרפואיים הישראלים מבוצעים בשיבא.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "בחירה מכובדת זו היא תוצר של 70 שנה של מצויינות, מקצועיות מחר וחדשנות והיא בזכות אלפי עובדי שיבא המסורים בהווה ובעבר. כבית החולים של המדינה, נמשיך להיות כאן על מנת להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לכל מי שנזקק, למתוח את גבולות האפשר, לאתגר ולהיות מאותגרים ולהציב את מדינת ישראל במקום של כבוד במפת הבריאות העולמית".
 

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בירך על ההישג: "מדובר בתעודת כבוד למערכת הבריאות הישראלית, ולבית החולים שיבא שתחת הנהגתו של מנהל בית החולים ד״ר קרייס הגיעו להישג הנכבד. זהו בית חולים מצטיין במערכת בריאות מצטיינת, ואני מברך את הצוותים הרפואיים, הרופאים, האחיות וצוותי העזר ששמים את בית החולים, ואת מדינת ישראל על המפה העולמית".
 
העשירייה הראשונה:
1. The Mayo Clinic שבארה"ב.
2. Cleveland Clinic, גם היא בארה"ב.
3. בית החולים הכללי בסינגפור (הוותיק ביותר ברשימה, נוסד בשנת 1821)
4. Johns Hopkins שבבולטימור ארה"ב.
5. Charité שבברלין.
6. בית החולים הכללי של מסצ'וסטס.
7. בית החולים הכללי של טורונטו, קנדה.
8. בית החולים של טוקיו.
9. בית החולים האוניברסיטאי של לוזון בשוויץ.
10. המרכז הרפואי שיבא תל השומר.
 
ד"ר זאב פלדמן, יו"ר ארגון רופאי המדינה וסגן יו"ר הר"י, אמר בתגובה כי "רופאי שיבא נפעמים מההכרה העולמית במצויינותם. זהו אות כבוד לרפואה הישראלית. עלינו להמשיך ולהיאבק על הקצאת משאבים לאומית למערכת הבריאות הציבורית שתאפשר לנו להמשיך להיות מצויינים ויחד עם זאת לאפשר לנו לשמור על כבוד האדם של מטופלינו".