"עלבון לתנועה הלאומית ולעם הספר", כך כינה אביגדור ליברמן, שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו, את שרת התרבות מירי רגב בראיון לתוכנית "אנשים" בערוץ 12 ששודר הערב (רביעי). לטענת ליברמן, "אני שומע את מירי רגב מסבירה שהיא בעד הפרדה בין גברים לנשים, למה? זה לא הדתה, זה צניעות. מירי רגב וצניעות?!".
בנוגע להתבטאותה של שרת התרבות על כך שלא קראה מעולם יצירות של המחזאי אנטון צ'כוב, טען ליברמן כי "זה עלבון לתנועה הלאומית. שרת תרבות שגאה בזה שלא קראה מחזה צ'כוב, זה עלבון לעם הספר".

ליברמן תקף בנוסף את העיתונאי רביב דרוקר וכינה אותו "חלאת המין האנושי" בגלל תחקירים שביצע עליו. על יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, בני גנץ, אמר ליברמן כי הוא לא מוכן לתפקיד ראש הממשלה. "מההיכרות שלי אני לא חושב שהוא בשל להיות ראש הממשלה. צריך להבין, האיש מגיע ללא שום ניסיון אזרחי, וגם הניסיון האזרחי הקטן שיש לו לא מוצלח", ציין.
על ראש הממשלה נתניהו אמר ליברמן בראיון: "היינו קרובים אבל התרחקנו, אתה לא תראה השתלחויות אישיות בדעות. אנחנו מכירים היטב את השני, יש לי הרבה ביקורת על ביבי". 

על התגובה של ראש הממשלה לדוגמנית והמגישה רותם סלע: "זה היה באותו יום שהשגריר הקטארי נכנס לרצועת עזה וחילק עוד 20 מיליון דולר לארגון טרור ולמחבלים של חמאס, אז ביבי כנראה ניסה להסיח את דעת הציבור, ניסיון מוצלח".