אם התמזל מזלכם ויצא לכם לגור ליד שכנים טובים, מה שלא תעשו - לעולם אבל לעולם אל תעברו. כמובן שאם כן תחליטו יום אחד לעזוב, שווה להציע להם אולי לבוא יחד איתכם. אחרי הכל, למצוא שכן טוב זה דבר מאוד קשה, וברוב המקרים שכנים טובים הם כאלו שלא נמצאים בבית. כשהם כן נמצאים, הם בדרך כלל נוטים למרר למי שגר בסמיכות אליהם את החיים, ולא חסרים סיפורים על שכנים מהגיהינום.

השבוע למשל, תושב קליפורניה סיפר על החוויה שלו עם שכניו החטטנים, שהתלוננו לעירייה על הגדר שלו כדי שיוכלו להציץ לו לתוך החצר. ג'ייסון וינדוס, תושב העיר סנטה רוזה, הקים סביב ביתו גדר גבוהה מהרגיל למען מטרה מאוד הגיונית - כדי שהכלבים שלו לא יברחו. אבל כנראה שזה הפריע לשכנים שלו להסתכל עליו ועל ביתו ולעקוב אחר כל צעד שעשה, והם החליטו להתלונן עליו כדי שיסיר את הגדר.

בלית ברירה, ג'ייסון נפטר מהגדר ושם במקומה גדר נמוכה יותר, בגובה המקסימלי המותר של 91 ס"מ. אבל כדי להעביר לשכניו את המסר שהוא ממש לא בסדר עם מה שעשו, הוא החליט לנקום בהם, ועשה זאת בדרך מאוד יצירתית ומשעשעת - על ידי הצבת בובות חלון ראווה עירומות בחצר שלו. "אני מניח שהאדם הממוצע היה מתעצבן ומנסה להלחם בזה. אבל אני החלטתי לערוך מסיבת גינה עירומה בחצר שלי", אמר לחדשות KGO-TV, "הם רצו שאנמיך את הגדר כדי להציץ לי לתוך החצר, וכעת הם יכולים לעשות זאת".
כדי שהמסר יהיה מושלם, ג'ייסון דאג להשאיר לשכן פתק ליד הבובות העירומות, בו כתב: "יש מקום שמור לשכן החטטן שהתלונן על הגדר שלי לעירייה". בשלב זה, עדיין לא ברור האם השכן נענה להזמנה או לא.