הותר לפרסום כי המשטרה עצרה אם מתל אביב ופדופיל מורשע, בחשד לביצוע מעשים מגונים קשים בבתה הקטינה של האם, תיעוד המעשים והפצתם.

האם בת ה-40 מתל אביב, והחשוד הנוסף, בן 55 מירושלים, נכלאו בתום החקירה בתחנת משטרת יפו. בית המשפט נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בשישה ימים, והדיון בעניינם ייערך בדלתיים סגורות.

על פי החשד, האם נהגה לצלם את הילדה ואת איבריה האינטימיים בעירום ולשלוח את הסרטונים לחשוד, ובנוסף הייתה מספרת לו בטלפון שהיא מבצעת מעשים מגונים בבתה, כשעל פי החשד, היא עשתה זאת מתוך רצון לרצות אותו לאחר שביקש ממנה את התמונות.

כזכור, ביוני האחרון הוגש כתב אישום נגד תושב הדרום בן 40, בחשד לביצוע מעשי סדום, מעשי אונס ומעשים מגונים בבתו בת ה-16 מאז שהייתה בגן. חברה של הקטינה הלומדת איתה בתיכון, סיפרה כי היא חשה בהתנהגות מוזרה מצד חברתה ושמעה ממנה קצה קצהו של סיפור מזעזע. בית הספר גילה מקצועיות ואחריות רבה ומיהר לקשר בין הנערה ל"מרכז לין" לקורבנות עבירות מין בבאר שבע. במרכז ערכו סדרת בדיקות, שוחחו עם הנערה ודלו ממנה פרטים ראשונים לגבי ההתעללות שעברה. גורם בכיר במשטרה ציין  אז כי "מיד עם קבלת המידע במרכז לין הוגשה תלונה במחלק הפשעים של משטרת נתיבות. מיד לאחר שנגבתה עדות ראשונה מהנערה, עלה חשד חמור למעשים מזעזעים שביצע בה במשך שנים לא אחר מאשר אביה, לדבריה מאז הייתה ילדה בגן".