"נאום הקמעות" של יאיר גרבוז מלפני כארבע שנים זכה בכיכר רבין בתל אביב למחיאות כפיים מצד אלפי מאזיניו. במקביל, תת־התרבות של הסקר־שקר הנפיקה יתרון של ארבעה עד שבעה מושבים בבחירות לטובת המחנ"צ על פני הליכוד, במרחק של שבוע בלבד מהבחירות. ובכל זאת, למחרת הנאום אמרתי בשידור חי ברדיו 103 כי כאשר בנימין נתניהו יישא את נאום הניצחון, יהיה זה במידה רבה הודות לאותו נאום נמוך ודוחה.
החלטת בג"ץ - הבלתי מנומקת לעת הזאת - לאשר את התמודדות הכנופיה הפוליטית בל"ד וכן את מועמדותו של עופר כסיף מחד"ש, ובמקביל לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי, הופכת כבר עתה את בג"ץ לבעל מניות משמעותי בנאום הניצחון הבא של נתניהו, בליל ה' בניסן (9 באפריל).
כבר היה בעבר תרחיש של מרד עממי נגד פסיקת בית המשפט העליון, והכוונה לדחיית ערעורו של אריה דרעי על הרשעתו הבלתי צודקת. הוא הזניק את ש"ס ל־17 מנדטים, ועד סוף ימי אהיה גאה בכך שנטלתי חלק בסיקול המזימה של אברהם פורז משינוי לאסור באמצעות צו של שופט בית המשפט העליון דאז, אליהו מצא - שכיהן כיו"ר ועדת הבחירות - את הפצת הקלטת המפורסמת שהייתה ציר מסע ההתקוממות העממית.

בל"ד משמשת בפועל כזרוע פוליטית של הטרור הערבי בכנסת. אחד מחבריה בכנסת היוצאת, באסל גטאס, אף הגדיל לעשות והבריח טלפונים ניידים למחבלים־רוצחים, המרצים מאסרי עולם. המייסד והאידיאולוג של הרשימה, עזמי בשארה, הינו עבריין נמלט בגין עבירות של ריגול חמור ובגידה שביצע עבור חיזבאללה במלחמת לבנון השנייה. חברי הכנסת של בל"ד עומדים דום לזכר השפלים שבמרצחים, שאותם הם רואים, כמו חמאס ופת"ח, כ"שהידים". ואם לא די בכך, גם שלילה מוחלטת של ישראל כמדינה יהודית והכנסתם של מיליוני ערבים לתוך גבולות הקו הירוק, הם מאפייניה של כנופיה פוליטית זו. 
בנוסף, גם אושרה בפסיקת בג"ץ מועמדותו של כסיף, אשר בגלל היותו יהודי - אם כי שטוף מכף רגל ועד ראש בשנאת עמו, ארצו ומולדתו - הינו גרוע מתומכי הטרור האנטישמים מבית היוצר של בל"ד. מעבר לחרפות ולגידופים בלשון ביבים בזויה כלפי איילת שקד ("חלאה ניאו־נאצית"), נתניהו ("רב־מרצחים"), הרמטכ"ל אביב כוכבי ("פושע מלחמה"), הרי שכסיף משמש בפועל כזרוע פוליטית־תעמולתית של הטרור הערבי ומצהיר בגלוי כי "פגיעה בחיילים אינה טרור"; וכן "יש לבטל את המנון 'התקווה'"; חזון השלום שלו? "לא ייכון שלום ללא תיקון פשעי הנכבה וזכות השיבה". 
בהערת אגב, עם הרעלת בארות פוליטית זו מזדהה לחלוטין מנהיגו של כסיף, איימן עודה "המתון". גם ח"כ מוסי רז ממרצ הזדרז, ולגמרי לא במקרה, ללמד סנגוריה עליו, באומרו כי כסיף יהיה ח"כ מצוין.
שמונה מתוך תשעת שופטי בג"ץ אישרו את מועמדותם של בל"ד וכסיף, חרף לשונו המפורשת של סע' 7א' לחוק יסוד "הכנסת", שלפיו: די בכך שבהתבטאויותיה של מפלגה "במפורש או במשתמע" יש משום "שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית...", או "תמיכה במאבק מזוין של מדינת אויב או של ארגון טרור, נגד מדינת ישראל", כדי לפסול אותה או אחדים ממועמדיה. יש לשים לב במיוחד לכך כי די באמירות שבמשתמע בלבד כדי להביא לפסילת המועמדות.
כדי שבכל זאת יפסוק בג"ץ כי יש לאפשר לבל"ד ולכסיף להתמודד, נקבע כי כדי שתיפסל מפלגה או מתמודד בודד בגין אחד משני העניינים הנ"ל, יש להוכיח כי עיקר פעולתם הינה כזו. עוד פסק בג"ץ כי לא הובאו בשום מקרה די ראיות נגד בל"ד ואחיותיה הפוליטיות התאומות כדי להוכיח זאת.
הנה כי כן, בג"ץ, כדי לאפשר לתומכי הטרור הערבי להיות ח"כים, נוקט בפרשנות מעוותת, המסרסת את לשון חוק היסוד. "פרשנות" שכזו הוגדרה על ידי חתן פרס ישראל למשפט, שר המשפטים לשעבר פרופ' דניאל פרידמן, כ"פיראטיות משפטית" - או במילים אחרות: שוד משפטי.
העיוות הגדול
אולם העיוות הגדול לאין שיעור בפסיקת בג"ץ נעוץ בפסילת מועמדותו של ד"ר בן ארי, לוחם שריון בסדיר ובמילואים במשך עשרות שנים, שבניו הולכים בעקבות החינוך היהודי, הלאומי, הציוני והפטריוטי שהוא מעניק להם בהתגייסם כלוחמים לצה"ל. בן ארי נפסל על יסוד אמירותיו המתאפיינות בשנאת ערבים אויבי ישראל, ובקריאה לסלקם מהארץ. על פי התנועה הרפורמית ובג"ץ, יש בהן משום גזענות. 
שוב לפנינו פרשנות מופרכת, שבינה לבין המציאות אין דבר. בין שנאת האויב לבין גזענות אין ולא כלום. שנאת האויב מבטאת רגש לאומי מובן מאליו, הקיים בקרב כל עם וקבוצה אתנית כלפי אויביו. יתרה מכך, עידוד הגירתו של האויב מן המדינה, בינו לבין גזענות אין ולא כלום. זוהי מדיניות הגיונית לחלוטין כלפי כל מי שחותר תחת עצם יסודות הקיום של כל מדינה באשר היא.
ד"ר בן ארי נפסל גם בשל פעילותו נגד נישואי תערובת של יהודים - חטא בל יכופר על פי מהותה של היהדות. זאת, בשל היותם חותרים תחת אושיות הקיום של העם היהודי. במסמך שהגישה התנועה הרפורמית מפורטות פעילויות - לרבות הפגנות בלתי אלימות בסמוך לאולם אירועים שבו מתקיימת חתונה של ערבי עם יהודייה - והתבטאויותיו של בן ארי נגד נישואי תערובת.
למרבה הלעג, שלא לומר הבורות, התנועה הרפורמית רואה בכך גזענות. זוהי עמדה בלתי נסבלת מנקודת מבטה של היהדות, כמו גם של הסוכנות היהודית ומדינת ישראל, המשקיעות מאות מיליוני שקלים במאבק בהתבוללות בגולה. עמדה אפיקורסית זו של התנועה הרפורמית תהיה, ככל הנראה, חלק מהנמקת בג"ץ לפסילתו של בן ארי. יתרה מכך, ברי כי הפעילות הנ"ל של בן ארי אינה עונה על התבחין של בג"ץ, בדבר "עיקר הפעילות" שיש להוכיח כלפי זה ששואפים לפסול מועמדותו לכנסת בגין גזענות.
הנה כי כן, פסילתו של האחרון מלהתמודד בבחירות בנימוקים כגון דא, מקוממת עוד יותר מאשר מתן תעודת הכשרות שניפק בג"ץ לבל"ד ולכסיף. אולם כאשר מצרפים את השניים יחדיו, או אז הוגדשה הסאה לחלוטין.
 
מן הראוי להדגיש כי האנטישמיות הינה אבי אבות הטומאה הגזענית. תמיכה בטרור נגד מדינת היהודים, כמו גם התנגדות למדינת ישראל כמדינה יהודית, אינה אלא אנטישמיות צרופה ובזויה ומהפן הכי אלים. באנטישמיות זו נגועות לא רק כל המפלגות הערביות, אלא שהיא גם הדבק המחבר את השמאל הקיצוני והאסלאם הג'יהאדיסטי בכל אתר ואתר, ובמיוחד באירופה. לפיכך, את בל"ד - ועוד יותר מכך, את כסיף - יש לפסול מהתמודדות לכנסת גם בשל גזענות ארסית, בוטה ואלימה. 
אגב, איתמר בן גביר "אשם" בדיוק באותה "גזענות" שבה "נגוע" ד"ר בן ארי, וגם מינון עוצמת הפעילות זהה לשיטת הרפורמים. הכיצד איפוא בן ארי נפסל כאשר בן גביר הוכשר? ספק אם אפילו התשבי יתרץ קושיה זו.
לפיכך, התוצאה הוודאית מפסק הדין של בג"ץ תהיה מרד עממי נגד בג"ץ, שיבוא לידי ביטוי בנהירת המוני בית ישראל הציונים, הלאומיים והפטריוטים ביום הבוחר כדי לשלשל לקלפי פתק של אחת מהמפלגות הלאומיות, ובראש ובראשונה של הבית היהודי - הרשימה שממנה סולק, שלא כדין ותוך עיוות דין, ד"ר בן ארי. לסיום יודגש, כי כל מפלגות המחנה הלאומי מחויבות לשים קץ לדיקטטורה של בג"ץ, המוציאה מתחת ידה פסקי דין מקוממים כגון דא.