בסייבר מתקיימות מגוון התופעות האנושיות שמתקיימות בכל מימד פעולה אנושי אחר ובהן גם המשחק הדמוקרטי והניסיונות לפגוע בו. התרחיש הגרוע מכל של פגיעה במערכת בחירות שכולה ממוחשבת לא יכול להתנהל בישראל, בה עדיין מצביעים בפתק, אבל הרבה תרחישים אחרים דווקא כן רלוונטיים, ובכך עוסקת השיחה בין פרשננו הצבאי טל לב-רם לבין גיא סגל המנהל כיום את חברת קאסטודיו טכנולוג'יס, חברת סייבר בסינגפור. בעברו היה מוביל פעילות הסייבר ב-IBM ישראל ועסק במגוון תפקידים בצה"ל, כאשר האחרון סגן רמ"ח הסייבר של צה"ל.
בין התרחישים שעלולים לקרות ועולים בשיחה בין השניים:  גניבת מידע ממטות המפלגות להפצתו או להכנת מענים מפתיעים, שימוש בדמויות פיקטיביות להשפעה על דעת הקהל - דבר שאנחנו כבר רואים ברשתות החברתיות והפצת פייק ניוז. כמו כן, יייתכנו שיבושים בפעולות של מטות המפלגות וכן של המערכות תומכות ההצבעה, כגון פרסומי פנקס הבוחרים. אז מי יכולים להיות בעלי העניין לפגוע? והאם אפשר בכלל להתגונן?

האזינו לפרק השני בסדרת הפודקסטים שתחזיר לכם את הביטחון. מהלחימה בעזה, דרך עבודת העיתונאי הצבאי ועד ללוחמה בסייבר. בכל פרק ישוחח טל עם אישיות מתחום הביטחון על המבוקשים, החיסולים, והכותרות שלא מגיעות לעמודי החדשות.