גורמים בפלטפורמת הזמנת המוניות Gett אומרים שאין שום השפעה לכניסתה לשוק של המתחרה הרוסית יאנגו לפני שלושה חודשים. לטענתם, גט נמצאת במקום טוב יותר עם 2,000 נהגים חדשים, העסקים שלה מצוינים. 
 
גם הטענות שלפיהן נהגי מוניות מעדיפים לקחת את הנסיעה דרך אפליקציית יאנגו אינן מוכרות לחברה. מה שבאמת מעסיק אותה  מלחמת הקיום בשוק הזה. כבר כמה שנים שגט מצהירה פעם אחר פעם שבקרוב תהפוך לרווחית. ב־2014 הודיעה החברה שהיא צומחת בקצב של כ־400% בשנה, שהכנסותיה חצו את מדרגת ה־100 מיליון דולר ושהיא שוקלת הנפקה, וכל זאת רגע לפני גיוס של 150 מיליון דולר. אולם את שנת 2014 גט לא הצליחה לסיים עם רווח, גם לא עם הנפקה. 
 
בשנת 2018, לאחר סבב גיוס נוסף של 80 מיליון דולר, שוב הצהירה החברה כי עד הרבעון הראשון של 2019 היא תהפוך לרווחית. כעת, רגע אחרי עוד הכרזה כי היא עומדת להיות מונפקת בלונדון או בתל אביב, מגיעה שוב ההצהרה (שבשלב הזה כבר הפכה מגוחכת) כי עד סוף 2019 היא תהפוך להיות רווחית.
 

מנתוני ה–EBITDA של גט אפשר לראות כי את 2016 החברה סיימה עם EBITDA שלילי של 13.5 מיליון דולר, את 2017 עם EBITDA שלילי של 9.5 מיליון דולר ואת 2018 עם EBITDA שלילי של 3.5 מיליון דולר, והצפי הוא שאת שנת 2019 היא תסיים עם EBITDA חיובי.
 
עבור גט, יש חשיבות מכרעת לכך שהמשקיעים העתידיים, ובמיוחד רגע לפני ההנפקה המיועדת, יידעו שיש לה פוטנציאל לעבור מאדום לירוק. אולם חשוב לזכור שגם אם ה–EBITDA חיובי, אין זה אומר שהחברה תהיה רווחית. הכלל הזה נכון לכל חברה, ובמיוחד לגט, אם מביאים בחשבון את היקף הגיוס האחרון, את הפרסומים על הרצון שלאחד המשקיעים הבולטים בחברה, פולקסווגן, להפסיק להשקיע בה (גורמים בגט דוחים טענה זו על הסף) ואת השוק התחרותי שהולך וגדל.