העיתונאי ובעל הטור במעריב, בן כספית, התייחס היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו לסערת מערכון "הליכוד TV", בו הוצגו באופן נלעג כוויותיו של העיתונאי אמנון אברמוביץ'. 



"מאז נחשפתי להומור הבריטי של אלירז שדה בתשדיר הירוד של 'הליכוד TV' אתמול, אני לא מוצא מנוח", כתב כספית בפתח דבריו, והסביר: "מוזר. העידן הזה לימד אותנו שאין תחתית לחבית. התרגלנו לשפל המדרגה אליו ירדנו. יאיר נתניהו יכול להקיא ("חתיכת אדיוט!") על ראש המוסד, אבא שלו יכול לרמוז רמיזות מכוערות על מה שיש או אין בסלולרי של מי שהיה הרמטכ"ל שלו, והעולם שותק. דווקא הקטע הלכאורה זניח הזה, הבדיחה התפלה כל-כך על חשבון גופו השרוף של עתונאי, מכרסמת ומציקה לי יותר מהרגיל".




"אולי", המשיך איש התקשורת, "כי מאתמול מתקשרים אלי חברים מהצבא. טנקיסטים. ידוע שאנחנו רגישים לעניין הכוויות. אין לטנקיסט סיוט גדול יותר מלהתקע בטנק הפגוע והבוער שלו. זה פוקד אותנו בסיוטי לילה לאורך השירות, וגם אחריו. את אמנון אברמוביץ זה פקד בחיים עצמם. הוא נהג בטנק הבוער שלו במלחמת יום כיפור, כי ניסה להציל את הצוות ותוך כדי כך נשרף לגמרי. הוא עבר משהו כמו 60 ניתוחים. הוא סבל, סובל ויסבול עד אחרון ימיו. חברי פרופ' אריה אלדד סיפר לי שאין בעולם הרפואה כאבי תופת יותר איומים מכאבי הכוויה. ועל זה הם גיחכו אתמול, ב'ליכוד TV'".
 
"בויקיפדיה כתוב שאלירז שדה היה בצנחנים. אני שואל את עצמי מה היה קורה אם מישהו מהפלוגה שלו, מהמחלקה שלו, מהאוהל שלו, היה נשרף במלחמה והופך לעתונאי ביקורתי", תהה כספית. "מה היה קורה אם האדיוט שהעלה את הרעיון לחקות את אברמוביץ וכתב את הטקסט העלוב שהושם בפיהם של החקיין והמגיש, היה דורש משדה להעביר את הדאחקה הזו על החבר שלו מהאוהל. האם היה מסכים? אני לא בטוח. תנו לנו עוד שנה-שנתיים באווירה הנוכחית, והוא יסכים לדבר ככה גם על החבר מהאוהל. גם אני אסכים. גם אתם. כולנו נסכים. ההתבהמות לא מבדילה בין טנקיסט לצנחן. היא טוטאלית והיא שלנו".