בדרך כלל אלו אנשים שלא מצליחים לעצור בעד עצמם ונתפסים באקט במקום ציבורי, לרוב לעיני קהל המום ומוטרד. אך הפעם לשם שינוי, היו אלו ארנבים חרמנים שתועדו עושים את זה במקום הכי הזוי שאפשר לחשוב עליו - בעיצומו של מירוץ סוסים. השניים נכנסו למסלול המירוץ בעיירה דונדאק, באירלנד, במחשבה שמצאו יעד רומנטי להזדווגות, ולא הבינו עד כמה המקום מסוכן להם.
למרבה המזל, הארנבים החביבים הבחינו לבסוף בסוסים הדוהרים לעברם והצליחו לברוח בזמן. בתיעוד מהתקרית המשעשעת, אפשר לראות את הארנבים עושים את זה באמצע המסלול, ונמלטים מהמקום כשהם מבחינים לפתע בסוסים. לפי הדיווחים המקומיים, המירוץ היה אומנם לקראת סיום, אך נראה שהארנבים לא. בסרטון אפשר לראות את השניים רצים יחד למקום אחר, כדי לסיים את ענייניהם ללא הפרעה.

 
אחד הרוכבים במרוץ, קולין קיאן, סיפר על המפגש הדרמטי עם הארנבים לחדשות the Racing Post: "היינו בסיבוב האחרון וקיוויתי שהסוס שלי בא כדי לנצח. הוא התחיל לזקוף את האוזניים שלו ולא הבנתי למה, אבל אז בקצה הבחנתי במשהו, חשבתי בהתחלה שזה חתול למען האמת. הסוס ראה את זה לפני!" . במילים אחרות, הוא קצת האשים את הארנבים בכך שהפסיד.