רובנו חולמים על היום בו נסיים לעבוד ונצא לפנסיה, ואז נשתמש בכסף שחסכנו כדי לטייל בעולם, לשחק ברידג' או סתם לשבת כל היום בארומה. אבל מה יעשה מי שלא חסך או שלא חסך מספיק? ובכן, זה די תלוי את מי שואלים. שני הגמלאים האלו מספרד למשל, החליטו להשיג את הכסף החסר באמצעות שוד בנקים מזוין.

השניים, בני 80 ו-73, שדדו באיומי אקדח שני בנקים בברצלונה בפרק זמן של חודשיים, והצליחו לצאת עם שלל נאה של 77 אלף יורו. בשני המקרים הגברים, אחד איטלקי ואחד בעל מבטא דרום אמריקאי כבד, השתמשו באותה שיטה: הם הגיעו בפנים רעולות, איימו על העובדים באמצעותם נשקם ודרשו כסף. לאחר שקיבלו את מבוקשם, הם קשרו את העובדים ונמלטו עם השלל בתחבורה ציבורית.

חוסר הגיוון שלהם עזר למשטרה ללכוד אותם יחסית במהירות והם אותרו לבסוף במדריד, שם תכננו לבצע שוד נוסף. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, אחד מהם נתפס בהוסטל והשני בבית מגורים, כשאיתם שהו שני חשודים שהיו אמורים לסייע להם בשוד הבא. בחיפוש שערכו במקומות מגוריהם, השוטרים מצאו שני תעודות זהות איטלקיות, שני אקדחים, שני קסדות אופנוע, כפפות, אזיקים, סמארטפונים, 3 ק"ג מריחואנה ורכב. נכון לעכשיו, כל הארבעה נלקחו למעצר והחקירה נמצאת בעיצומה.