עורך הדין ארי שמאי נפצע היום (ראשון) והוגדר תחילה כפצוע באורח בינוני בפגיעת רכב כשרכב על אופניים חשמליים בדרך מנחם בגין פינת על פרשת דרכים בתל אביב. שמאי פונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא בהכרה וסובל משבר פתוח בידו. מאוחר יותר, הוגדר במצב קל



שמאי בן ה-54 משמש כפרקליטו של יגאל עמיר וייצג בעבר דמויות כגון השר לשעבר גונן שגב והאופנובנק רוני ליבוביץ'. שמאי משמש כיום כפאנליסט בערוץ 20. רק לפני חודש הפך לאב לתאומים במסגרת הסכם הורות משותפת. שעות לאחר התאונה פרסם שמאי פוסט בו כתב: "תודה לכל הדורשים בשלומי, מתלוצץ עם רופאי אבל עדיין לא יכול לענות למסרונים. איפה ליצמן כשצריך אותו?".

על פי נתוני הלמ"ס, בחודש פברואר נפגעו 1496 בני אדם ב-900 תאונות דרכים, מתוכם 28 נהרגו ב-25 תאונות קטלניות. בחודשים ינואר-פברואר נהרגו 59 בני אדם בתאונות דרכים, ירידה של 5 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גם במספר הפצועים קשה חלה ירידה משמעותית של 25 אחוזים. 

בתקופה הזאת אירעו 1974 תאונות עם נפגעים, ירידה של 5 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בלשכה ציינו כי בבדיקת המגמה, כי במספר התאונות עם נפגעים מסתמנת ירידה של 0.6 אחוזים מאוקטובר עד פברואר, לעומת עלייה ברבעון שלפני כן.