העיתונאית דנה וייס התנצלה היום (ראשון) לאחר שתועדה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לוושינגטון.



בתיעוד, נשמעת וייס כשהיא קוראת לנתניהו הבן "האפס הזה... הילד האוטי... הקקות הזה". הדברים נאמרו בעקבות עיכוב המטוס שנגרם בגלל שבנו של ראש הממשלה איחר לעלות עליו. 



כאמור, וייס התנצלה על הדברים לאחר נחיתתה בניו יורק וכתבה בטוויטר: "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעליתי  אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך".
יאיר נתניהו הגיב לדברים וכתב בטוויטר: "אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. 


גם אביו של יאיר, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי הפרשנית המדינית, וכתב בטוויטר: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל. זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ".


במהלך סוף השבוע התעמת יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטוויטר עם איש יחסי הציבור רני רהב, וניסה להגן על המנחה בערוץ הליכוד טי.וי, אלירז שדה, שלעג לפציעתו של אברמוביץ'. "אתה יכול שלא להסכים עם גיבור ישראל אמנון אברמוביץ', שנלחם על מנת שלנו תהיה כאן דמוקרטיה, אבל בשום פנים ואופן אתה לא יכול לדבר על צורתו. בטוויטר ניתן יהיה להביע דעות, אבל חלילה לא לרדת ולהשפיל אנשים", כתב רהב.
 
בתגובה צייץ יאיר נתניהו: "בסך הכל חיקו אותו! מה, הוא קדוש? למה אסור לחקות את הנחש צפע הזה? למה מותר לחקות בצורה מבזה את אבא שלי. מזכיר שוב, גיבור ישראל גם כן. אבא שלי הוא לוחם סיירת מטכ"ל, גיבור ישראל, שכמעט נהרג מספר פעמים, ובנוסף אח שכול. יש יום שלא משפילים אותו בתקשורת בשלוש השנים האחרונות?", שאל. "לא הבנתי. אמנון אברמוביץ' הוא פרה קדושה שמותר לה לחרבן על הראש של כולם ולנו אסור להגיב לה? תקפצו לנו".